  • 1. Data: 2002-07-16 20:27:24
    Temat: BPH podnosi zyski TPSA ?
    Od: "MichalL" <m...@p...onet.nospam.pl>

    Wlasnie dzwonie na linie KK BPH. Numer 0801 6 52782. Czyli impuls jest
    liczony co minute. I co ? I czekam od dobrych kilkunastu minut na
    polaczenie z konsultantem. Droga zabawa.

    W niektorych przypadkach, np. w niedziele, tanszym rozwiazaniem jest
    wykorzystanie miedzymiastowej.

    Na szczescie mieszkam w Krakowie i dzwonienie na numer (12) 682-84-82
    jest 6 razy tansze.
    Gdyby ktos ukradl mi karte, to w czasie oczekiwania na konsultanta
    moglby wykonac calkiem sporo operacji moja karta.

    A moze wszyscy poszli spac ?

    Jednak nie, po wpisaniu numeru klienta slysze komunikat: "niestety w
    chwili obecnej system jest niedostepny"

    A karte mam zastrzec przez MasterCard ?

    MichalL

  • 2. Data: 2002-07-16 21:41:05
    Temat: Re: BPH podnosi zyski TPSA ?
    Od: "minik" <m...@m...net>

    > Wlasnie dzwonie na linie KK BPH. Numer 0801 6 52782. Czyli impuls jest
    > liczony co minute. I co ? I czekam od dobrych kilkunastu minut na
    > polaczenie z konsultantem. Droga zabawa.

    Nie chce nic pisac, ale podobna zabawa jest w mBanku. Dzisiaj czekalem
    dokladnie 9 min i 43 sek (zaczalem ostatnio mierzyc by kiedys im to wypluc
    =)

  • 3. Data: 2002-07-17 06:17:41
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "minik" <m...@m...net> napisał w wiadomości

    > Nie chce nic pisac, ale podobna zabawa jest w mBanku. Dzisiaj czekalem
    > dokladnie 9 min i 43 sek (zaczalem ostatnio mierzyc by kiedys im to wypluc
    > =)

    W mBanku maja lawine reklamacji - bankomaty nie chca wyplacac forsy mimo
    wystarczajacych srodkow na koncie. Az sie dziwie, ze na pbb cisza o tym.

    --
    Pozdrowienia
    ---