  • 11. Data: 2006-08-17 10:23:18
    Temat: Re: karta kredytowa, taka żeby szło na ebayu płacić
    Od: "fotech" <w...@p...onet.pl>

    > tzn. wole kredytową bo będę mógł wiąźć kredyt, a przyda mi się , tylko właśnie
    > jak już mówiłem muszę kupić parę rzeczy na ebayu w stanach i zrobić jedną
    > opłatę na cisco, a tam wymagana jest karta kredytowa. Chciałem mieć poprostu
    > to wszystko za jednym razem.

    http://www.idealnakarta.pl/jakotrzymac.html
    taka karte Fortisu z limitem 1000 zł mozesz miec w ogole bez zaswiadczenia o
    zarobkach, w pierwszym roku jest bez opłaty za uzytkowanie czy wydanie (zawsze tuż
    przed koncem roku mozesz z niej zrezygnowac).

    Wojtek

  • 12. Data: 2006-08-17 10:39:01
    Od: mm <m...@m...com>

    Panu chodzi o to żeby numer był wydrukowany na karcie plastikowej ? To może pan,
    po otrzymaniu numeru na papierze z mbanku, zamówić sobie w drukarni wydrukowanie
    tego numeru na karcie plastikowej w cenie 30 zł za taką usługę. Jeśli to pana
    interesuje, podam panu adres drukarni gdzie takie usługi robią od ręki.

  • 13. Data: 2006-08-17 10:41:11
    Od: mm <m...@m...com>

    Przecież mbank wydaje ekartę do płatności w internecie. Opłata roczna 36 zł. Nie
    trzeba posiadać żadnych stałych wpływów na rachunek.

  • 14. Data: 2006-08-17 11:18:02
    Od: Grzegorz Kamionka <k...@T...data.pl>

    mm pisze:

    > Panu chodzi o to żeby numer był wydrukowany na karcie plastikowej ?

    Nie. Chodzi mi o to, żeby wprowadzić trochę więcej logiki do naszych
    rozważań :-) Skoro w news:44e419b9$0$6840$88260bb3@free.teranews.com pisze
    Pan o kartach za pomocą których autor wątku może płacić w Internecie to
    jasne chyba jest, że osoba kontynuująca również będzie pisać o kartach jako
    produktach a nie o technicznych aspektach płatności internetowych. Podał Pan
    informacje zbyt ogólnikowe.

    > To może pan, po otrzymaniu numeru na papierze z mbanku, zamówić sobie w drukarni
    > wydrukowanie tego numeru na karcie plastikowej w cenie 30 zł za taką usługę.

    Gwoli ścisłości z moich informacji wynika, że z mBanku w przypadku
    zamówienia eKARTY dostaje się plastikową kartę z numerem a nie wydrukowany
    numer na papierze więc nie ma takiej potrzeby, niemniej dziękuję za
    propozycję ;-)

    --
    Grzegorz Kamionka

  • 15. Data: 2006-08-17 12:20:39
    Od: "Szymon" <vivacity@wytnij_epf.pl>

> [...]
    o zarobkach, w pierwszym roku jest bez opłaty za uzytkowanie czy
    wydanie(zawsze tuż przed koncem roku mozesz z niej zrezygnowac).

    Z tej strony wynika, iż 0zł było do końca maja 2006 (sprawdź opłaty i
    prowizje). Ciekawe jest natomiast ubezpieczenie najniższej ceny - jeśli
    znajdę tańszy produkt to mają i wrócić różnicę, ale cicho sza o konkretnych
    warunkach (jaka kwota, jaka odległość od sklepu itp.). Coś takiego stosuje u
    mnie Kaufland, jednak są tam dość ostre warunki i w praktyce mało kto z tego
    korzysta. Generalnie nie ma większych problemów przecież by robić zakupy
    kartą w osiedlowym sklepie, a potem wykazać, iż w hipermarkecie te same
    produkty są tańsze...