  • 1. Data: 2006-08-16 19:23:24
    Temat: Przelew USA - Polska
    Od: "paulos23 " <p...@W...gazeta.pl>

    Witam,
    Jestem obecnie w USA i chce przelac troche $ z checking account w Bank of
    America na konto walutowe w $ w Multi. Czy moge to zrobic taniej niz za ok 40$
    (bo tyle wynosi prowizja za przelew SWIFT w BoA)

    pozdrowienia,

  • 2. Data: 2006-08-16 23:30:52
    Temat: Re: Przelew USA - Polska
    Od: AP <c...@e...dyndns.org>

    In article <ebvrbc$in7$1@inews.gazeta.pl>, p...@W...gazeta.pl says...
> [...]
    > America na konto walutowe w $ w Multi. Czy moge to zrobic taniej niz za ok 40$
    > (bo tyle wynosi prowizja za przelew SWIFT w BoA)

    W BofA miedzynarodowy przelew kosztuje $45 o ile jest w dolarach. Co
    ciekawego w obcej walucie kosztuje $35 (?!! ale pewnie doliczaja za
    przewalutowanie). Inne opcje to otworzyc rachunek w Washington Mutual i
    DOLARY z WaMu tam przelew miedzynarodowy jest bezplatny.

    AP

  • 3. Data: 2006-08-17 09:19:21
    Od: "Robert.I" <T...@i...pl>

    paulos23 (news:ebvrbc$in7$1@inews.gazeta.pl)
    Napisał(a):
> [...]
    > America na konto walutowe w $ w Multi. Czy moge to zrobic taniej niz za
    > ok 40$ (bo tyle wynosi prowizja za przelew SWIFT w BoA)

    Weź od nich czek i z nim wracaj do kraju.

    R.