  • 21. Data: 2002-01-05 17:12:15
    Temat: Re: karta kredytowa?- porownanie bankow
    Od: "Jaroslaw Popiel" <j...@p...onet.pl>

    Uzytkownik "Wojtek Frabinski" <w...@a...net.pl> napisal w wiadomosci
    news:jo5e3uodpdi59nt6f4kuj6p2gqtp3da84j@4ax.com...

    > Nie zebym krytykowal NBP :-) , ale proponuje patrzec na te publikacje
    > z pewnym dystansem. Jest tam troche bledow (szczegolnie w tej o
    > kartach).
    > Te dwie ww czytalem, nie wiem jak w innych publikacjach z tej serii.

    a moze ciut blizej :-) na razie je przekartkowalem :-)))

    --
    JaKi

  • 22. Data: 2002-01-05 17:20:50
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Wojtek Frabinski" <w...@a...net.pl> napisał w wiadomości

    > Tak. Wydruk jest na jednym wyciagu ale podzielony na glowna i
    > dodaktowa.

    no to tak jak w [BZWBK] tez jest podzial na glowna i dodatkowa - nie jest to
    zbyt dobre rozwiazanie - dawali by oddzielne. Np debetowe dla pelnomocnka
    [BZWBK] byly na osobnych wyciagach.

    a tak przy okazji bo mnie mama cisnie jaka karte polecacie jako dodatkowa
    KK? Mama ma w [BZWBK] ale mysli o jakiejs aby byly przesuniete terminy
    splat - zastanawiala sie nad Raifaisenem lub srebrnym Citkiem bo ich zlota
    juz dosc drogo kosztuje, a moze tak co innego? Ja bym z mila checia nalazl
    jej jakiegos sensownego EC/MC - jako urozmaicenie miedzy Visami.

    --
    JaKi

  • 23. Data: 2002-01-05 18:28:53
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Sat, 5 Jan 2002 18:12:15 +0100, "Jaroslaw Popiel"
    <j...@p...onet.pl> wrote:

    >a moze ciut blizej :-) na razie je przekartkowalem :-)))

    np, o PINach zapisywanych na kartach itp.,zupelne pominiecie chipowych
    kart platniczych przy jednoczesnym poswieceniu sporo miejsca
    elektronicznym portmonetkom.

    Natomiast ta o kartach zawiera sporo informacji statystycznych, a to
    pewnie lubia profesorowie ogladac w magisterkach :-/.

    Po prostu jesli jakas infomacja budzi tam twoja watpliwosc to nie
    przyjmuja, ze tak napisli, tak musi :) byc tylko sie upewnij.

    Kurka, sam niedlugo bede mial podobne problemy, czas wybrac temat :-).
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl

  • 24. Data: 2002-01-05 18:54:56
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Kurka, sam niedlugo bede mial podobne problemy, czas wybrac temat :-).

    se wez kolekcjonowanie kart a rozwoj rynku bankowego ;)

    --

    ------
    Amra the Freelancer

  • 25. Data: 2002-01-05 22:06:54
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@p...com>

    "Wojtek Frabinski" <w...@a...net.pl>
    > Tak. Wydruk jest na jednym wyciagu ale podzielony na glowna i
    > dodaktowa.

    W jednym wyciągu? :((
    To jednak nie wchodzi w grę. :(

    --
    Pozdrawiam,
    Washko

  • 26. Data: 2002-01-05 22:40:05
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Sat, Jan 05, 2002 at 11:06:54PM +0100, Tomasz Waszczynski wrote:

    > W jednym wyciągu? :((
    > To jednak nie wchodzi w grę. :(

    W koncu to karta dodatkowa i w razie czego odpowiedzialnosc
    (finansowa) ponosi posiadacz glownej.

    --

    --w

  • 27. Data: 2002-01-07 23:43:32
    Od: "MAGISTER" <w...@2...pl>

    > To nie prawda. BZWBK wydaje kartę KREDYTOWĄ (wypukła, jak to kredytowa) na
    > podstawie historii rachunku z RORu w jakimkolwiek banku (mogą być wyciągi
    > ostatnich - nie pamiętam - 3 albo 6-ciu miesięcy). Istotne tylko dla
    > określenia limitu.

    czy musza byc stale wplaty z jakiegos tytulu pracy? czy moga byc wplaty
    wlasne lub np. inne przelewy?
    pozdrawiam