  • 1. Data: 2008-02-07 07:42:21
    Temat: [mBank] eMax+, omijanie belki
    Od: michaça <w...@...pl>

    witam,
    ile trzeba bedzie teraz, bezpiecznie, trzymac na 3 pozostalych eMax+ aby
    uratowac pare, gotowcyh, zarobionych w pocie czola groszy przed zbojem donkiem i
    jego swita?
    z moich obliczen x*(31/365)*5,05%=2,49 wynika ze 580zl powinno byc OK?
    ktos juz szacowal?
    pozdro.
    m.

  • 2. Data: 2008-02-07 09:45:41
    Temat: Re: [mBank] eMax+, omijanie belki
    Od: "SERG" <m...@p...fm>

    Uzytkownik "michaça" <w...@...pl> napisal:
    > z moich obliczen x*(31/365)*5,05%=2,49 wynika ze 580zl powinno byc OK?
    > ktos juz szacowal?

    Bedzie OK

  • 3. Data: 2008-02-07 11:56:07
    Od: "MarekZ" <marekz_wywal@to_irc.pl>

    Uzytkownik "michaça" <w...@...pl> napisal w wiadomosci

    Dla miesiaca 31-dniowego: optimum 579,39, nie wiecej niz 581,71
    Dla miesiaca 30-dniowego: optimum 598,70, nie wiecej niz 601,10.

    marekz

  • 4. Data: 2008-02-07 12:02:23
    Od: "ls" <n...@s...pisac.pl>

    Uzytkownik MarekZ napisal(a):
    > Dla miesiaca 31-dniowego: optimum 579,39, nie wiecej niz 581,71
    > Dla miesiaca 30-dniowego: optimum 598,70, nie wiecej niz 601,10.

    w lutym, w roku przestepnym, z oprocentowaniem od 1 II do 4 II 4.50%, a od
    5 II do 29 II 5.05% obliczenia nabieraja rumiencow ;)
    --
    pozdr.
    ls

  • 5. Data: 2008-02-07 12:08:08
    Od: "MarekZ" <marekz_wywal@to_irc.pl>

    Uzytkownik "ls" <n...@s...pisac.pl> napisal w wiadomosci

    > w lutym, w roku przestepnym, z oprocentowaniem od 1 II do 4 II 4.50%, a od
    > 5 II do 29 II 5.05% obliczenia nabieraja rumiencow ;)

    Eeeeee tam. :-)
    Przy stalym saldzie przez caly miesiac: optimum 628,79, nie wiecej niz
    631,31. :-)

    marekz

  • 6. Data: 2008-02-07 12:25:29
    Od: "ls" <n...@s...pisac.pl>

    Uzytkownik MarekZ napisal(a):
    > Uzytkownik "ls" napisal w wiadomosci
    > Eeeeee tam. :-)
    > Przy stalym saldzie przez caly miesiac: optimum 628,79, nie wiecej niz
    > 631,31. :-)

    Wszystko gra, jesli akurat w tym roku miales to stale saldo w takiej
    wysokosci.
    Ale zeby je takim ustalic, trzeba bylo wiedziec o podniesieniu
    oprocentowania juz 1 II.
    Ja o zmianach dowiedzialem sie 5 II, a wiec kwota obecna jest rozna od tej
    1-5 II, no i ten jeden przelew wykorzystany ;)
    --
    pozdr.
    ls

  • 7. Data: 2008-02-07 12:32:20
    Od: "MarekZ" <marekz_wywal@to_irc.pl>

> [...]
    > Ja o zmianach dowiedzialem sie 5 II, a wiec kwota obecna jest rozna od tej
    > 1-5 II, no i ten jeden przelew wykorzystany ;)

    Zaden problem, to nadal tylko dodawanie, mnozenie i dzielenie. Nie chce Ci
    sie samemu liczyc to daj dotychczasowe saldo, a powiem Ci ile masz doplacic
    do optimum. ;-)

    marekz

  • 8. Data: 2008-02-07 12:42:25
    Od: "ls" <n...@s...pisac.pl>

> [...]
    > Zaden problem, to nadal tylko dodawanie, mnozenie i dzielenie. Nie
    > chce Ci sie samemu liczyc to daj dotychczasowe saldo, a powiem Ci ile

    Dzieki za dobre checi, ale juz policzone i przelane 5 II (jak zreszta
    wyzej dalem do zrozumienia).
    --
    pozdr.
    ls