  • 11. Data: 2008-02-09 06:54:54
    Temat: Re: karta kredytowa a renta
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 8 Lut, 20:17, Sarpedon <f...@b...cy> wrote:

    > jeszcze nic, odwiedze oddzial osobiscie

    Blad!!!!!
    To sie wypelnia wniosek internetoewo i zalatwiwa z infolinia
    W oddziale tylko odbbierasz karte i podpisujesz umowe
    Oddzialy n ie znaja produktow cobrandt
    Chca czesto zaswiadczen o zarobkach, tam, gdzie wystarcza tylko
    oswiadcznie itd.
    Tylko internet i infolinia

  • 12. Data: 2008-02-09 08:11:42
    Od: "bartekE320" <k...@g...com>

    "Sarpedon" <f...@b...cy> wrote in message
    >w ktorym banku do otrzymania karty kredytowej wystarczy renta czasowa
    >(odnawiana co roku)? jestem studentem i poki sie ucze, otrzymuje ja, ale
    >takze dorabiam na umowe zlecenie/o dzielo.

    Jaka uczelnia? BZWBK ma KK dla studentow niektorych uczelni. Wiem, ze UJ, bo
    dostalem. Rzecz w tym, ze to tylko 1500zl limitu i szybko zrezygnowalem, gdy
    mBank zaproponowal mi prawie dziesieciokrotnie wiekszy limit bez zadnych
    zaswiadczen o zarobkach, ktorych nota bene nie mam.

  • 13. Data: 2008-02-09 08:26:27
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 9 Lut, 09:11, "bartekE320" <k...@g...com> wrote:
> [...]
    > mBank zaproponowal mi prawie dziesieciokrotnie wiekszy limit bez zadnych
    > zaswiadczen o zarobkach, ktorych nota bene nie mam.

    Karty ktore daje bzwbk dla studentow normalnie kosztuja w
    odnowieniach, Z ich kart to tylko Visa Newsweek i Visa Moneypl sie
    oplacaja.