  • 1. Data: 2004-02-19 11:45:24
    Temat: [Nordea] opinie
    Od: "Pies Pankracy" <f...@s...com>

    Witam

    Przegooglowalem informacje o nordei ale sa tam tylko stare watki, wiec mam
    prosbe o opinie na temat tego konta (solo, dla klientów indywidualnych,
    rachunek wspólny). W szczególnosci chodzi mi o wypowiedzi osób które maja
    tam konta mimo ze w ich mejscowosci (gminie, powiecie, województwie) nie ma
    oddzialu nordei.

    Jak jest z zakladaniem konta w takim wypadku (bujanie sie do oddzialu nie
    wchodzi w gre), oraz generalnie czy nie ma jakis wiekszych problemów.
    Taryfe oplat i prowizji znam.

    Dzieki

  • 2. Data: 2004-02-19 11:47:59
    Temat: Re: [Nordea] opinie
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl>

    Pies Pankracy wrote:
    [...]

    > Jak jest z zakladaniem konta w takim wypadku (bujanie sie do oddzialu nie
    > wchodzi w gre), oraz generalnie czy nie ma jakis wiekszych problemów.
    > Taryfe oplat i prowizji znam.
    Nie ma problemów. Miałem konto 2 razy i ani razu nie byłem w oddziale
    Nordei.

    KJ

    --
    Jid: k...@c...pl lub k...@j...wp.pl