  • 1. Data: 2004-02-19 12:02:21
    Temat: Czy jest ktoś komu działa WAP przez GPRS w mBanku w Idei (siemens S55)?
    Od: "Grzesiek S." <g...@t...poczta.onet.pl>

    Witam!
    Pytałem już na grupie o gsm-ie ale nie uzyskałem satysfakcjonującej
    odpowiedzi
    Wyczyniałem cuda żeby to dzialało ale nie chce.
    Zbitka mBank - S55 -Idea nie chce współpracować.
    A może komuś się udało? Nie wiem, inna wersja softu inna konfiguracja
    czegoś.
    Proszę o info od osób którym się udało o ile takie są.
    mBank stwierdził że się nie da - ale zapytać warto.

    --
    Pozdrowienia
    Grzesiek S.

  • 2. Data: 2004-02-19 12:50:42
    Od: "BM" <s...@T...pl>

    > Zbitka mBank - S55 -Idea nie chce współpracować.

    mBank - Siemens MT50 - Era (WAP po GPRS)

    nie udało mi się nigdy zmusić do działania....
    Pozdrawiam
    BM

  • 3. Data: 2004-02-19 13:28:25
    Od: "Grzesiek S." <g...@t...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "BM" <s...@T...pl> napisał w wiadomości

    > mBank - Siemens MT50 - Era (WAP po GPRS)
    >
    > nie udało mi się nigdy zmusić do działania....

    Słyszałem że s55 w Erze działa. Może jak przesukasz - o ile tego nie
    robiłeś - google pod tym kątem i forum mBanku to może coś znajdziesz i
    pójdzie także i twój MT50. Zwróć uwagę na stronę główną w ustawieniach
    profilu i certyfikaty CA w przeglądarce WAP. - trzeba je wyłączyć.

    --
    Pozdrowienia
    Grzesiek S.

  • 4. Data: 2004-02-20 09:25:44
    Od: rmik <r...@N...com>

    Grzesiek S. napisał, 2004-02-19 13:02:
> [...]
    > czegoś.
    > Proszę o info od osób którym się udało o ile takie są.
    > mBank stwierdził że się nie da - ale zapytać warto.
    Używam T68i i dostępu do serwisu transakcyjnego i informacyjnego mBanku
    przez WAP. Wchodzę do sieci przez APN Idei (GPRS).

    Czy sprawdzałeś porady na stronie:
    <http://www.mbank.com.pl/przewodnik/konfiguracja3.ht
    ml#2>?

    rmik

  • 5. Data: 2004-02-20 13:17:37
    Od: "Grzesiek S." <g...@t...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "rmik" <r...@N...com> napisał w wiadomości
    > Czy sprawdzałeś porady na stronie:
    > <http://www.mbank.com.pl/przewodnik/konfiguracja3.ht
    ml#2>?

    Oczywiście! Ale dzięki za zaintersowanie.
    Chodzi tylko o to ze nie działa taka konkretna zbitka
    mbank - s55 - idea

    mbank - s55 - era - wiem, że działa
    mbank - inne tel. siemens np me45 - idea - działa
    inteligo - s55 - idea - też słyszałem że działa.
    co więcej rozmawiałem z człowiekiem który korzysta z s55 właśnie w mBanku i
    w idei po GPRS czyli tez się da. ALE...
    Nie mogę przejść zmiany hasła przy pierwszym logowaniu. Ci co używają kanału
    WAP w mBanku wiedzą że trzeba przy pierwszym logowaniu zmienić hasło z tego
    wybranego w trakcie dzwonienia do mlinii na takie co ma litery duże, małe,
    cyfry i odpowiednią długość. Przy próbie zmiany wywala mi komunikat
    "zapytanie przedawnione". A ten człowiek co korzysta pierwsze logowanie
    przechodził na innym telefonie...
    No i tyle :(

    --
    Pozdrowienia
    Grzesiek S.

  • 6. Data: 2004-02-20 13:49:21
    Od: Jakub Sielewiesiuk <k...@s...ifpan.edu.pl>

    On Fri, 20 Feb 2004, Grzesiek S. wrote:

> [...]
    > wybranego w trakcie dzwonienia do mlinii na takie co ma litery duże, małe,
    > cyfry i odpowiednią długość. Przy próbie zmiany wywala mi komunikat

    Mialem to samo: Siemens C35, Plus GSM. Nikt z mBanku nie umial
    wyjasnic co z tym zrobic (wypelnielem wszystkie wskazania dotyczace
    Siemensa C35, ktore udalo mi sie znalezc na ich stronie).
    Dalem sobie spokoj, ale nie rozwiazalem problemu.

    Ktos wie???

    W.

    ---------
    Wejdz na strone http://www.pajacyk.pl i podaruj dzieciom cieply posilek.
    Kliknij w brzuszek Pajacyka, a pomozesz nakarmic glodne dziecko.