  • 41. Data: 2004-11-01 17:36:23
    Temat: Re: karta VW nie wszedzie chodzi
    Od: "bwwald" <b...@p...onet.pl>

    Użytkownik "MXW" <m...@n...here> napisał w wiadomości
    news:cm5qgm$7vd$1@opal.futuro.pl...

    > Nie pracuje tam ale nawet dobrze wyszlo.
    >... (te ... pomijamy :) )

    A w ogole gdzies pracujesz? A mowia, ze w Polsce bezrobocie... :(

    PS
    Pewnie masz u wiekszosci PLONK za zachowanie cwiklowate i dlatego "tobie"
    (chcialbym napisac Tobie ;( ) nie odpowiadają :(
    Moze chociaz troche interpunkcji? PLIIISSS... :)

    Pozdrawiam :)
    Waldek

  • 42. Data: 2004-11-01 20:26:29
    Od: "bwwald" <b...@p...onet.pl>

    > "bwwald" <b...@p...onet.pl> wrote in message

    > OT cwoku ! ;-)

    O ssoo chosssii "dziewczynko"? :-)

    (nie mam nic przeciwko kobietom, Gleen i inne kobiety na p.b.b, wybaczcie...
    :) )

    Pozdrawiam, :)
    Waldek

  • 43. Data: 2004-11-01 20:29:41
    Od: "bwwald" <b...@p...onet.pl>

    > "Jarek23" <j...@l...pl> wrote in message

    > O dacie juz bylo ... tez OT ;-)

    A Niuniek/a nadal nie potrafi? :)

    Pozdrawiam
    Waldek

  • 44. Data: 2004-11-01 23:04:24
    Od: "MXW" <m...@n...here>

> [...]
    o.chomik...

    > Skutecznie zniechęciłeś mnie do założenia konta w VW bank :) Jak pracują tam tacy
    ludzie jak Ty to ja nie chcę mieć z tym
    > "banko-tworem" nic wspólnego...

    Nie pracuje tam ale nawet dobrze wyszlo. W sumie tata moze ci dawac te 100zeta
    w piatki prosto na lape.- po co ci zaraz bank ? ;-)

    > Niniejszym dziękuję, że nam się "Pan tak pięknie przedstawił przed milionami
    słuchaczy"... :)))

    Nie ma za co ;-)

  • 45. Data: 2004-11-02 02:05:41
    Od: "MXW" <m...@n...here>