  • 1. Data: 2004-10-29 08:05:02
    Temat: karta VW nie wszedzie chodzi
    Od: "m[...]" <p...@g...pl>

    chcialem wyplacic wczoraj z konta w vwbanku. Podszedlem do bankomatu BGK
    poszumial poszumial i pokazal napis tresci
    Ta karta nie jest obslugiowana przez nasz system :(

    miejsce Warszawa dawny budynek PAP-u al.Jerozolimskie/Nowy Swiat

    to jak to w koncu jest?
    Co jeszcze nie obsluguje vwbaku?

    maciek

  • 2. Data: 2004-10-29 08:10:36
    Temat: Re: karta VW nie wszedzie chodzi
    Od: "TomekD" <t...@p...onet.pl>

    Użytkownik "m[...]" <p...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Ta karta nie jest obslugiowana przez nasz system :(
    >
    > miejsce Warszawa dawny budynek PAP-u al.Jerozolimskie/Nowy Swiat

    Znam bankomat (WBK) który potrafi bez problemu przyjąć kartę włożoną 'drugą
    stroną' i wyświetlić właśnie taki wesoły komunikat.
    Może ten też tak ma ?

    TomekD

  • 3. Data: 2004-10-29 11:22:11
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Ta ma ... po prostu koles m cos tam pracuje w WBK/Lukas i tyle.

    Jakiś dowód?

  • 4. Data: 2004-10-29 11:59:39
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Tylko poszlaki na razie.

    Jakie?

    >Zauwaz ze gdyby rzeczywiscie mial problem
    > tzn. gdyby byl klientem
    > VW Bank zadwonilby na infolinie. Warto dodac ze infolinia VW Bank
    > jest bezplatna - na marginesie - po tym m.in. poznaje sie ze bank
    > traktuje powaznie swoich klientow.
    > Ale koles wolal wydac pare zlotych na kafejke internetowa i szerzyc
    > nieprawde o VW Bank.

    Czy opis swoich problemów z kartą jakiegoś banku na grupie uważasz za
    "szerzenie nieprawdy" o tym banku? Ja miałam raz problem z kartą VW (brak
    mozliwości wykonania transakcji kartą przy posiadaniu odpowiednich środków
    na rachunku). Też coś "szerzę" informując o tym?

  • 5. Data: 2004-10-29 12:26:25
    Od: "m[...]" <p...@g...pl>

    MXW wrote:

    > Ta ma ... po prostu koles m cos tam pracuje w WBK/Lukas i tyle. Ignorujemy takie
    posty.
    > ATSD znamienne jest ilosc atakow na tej grupie na VW Bank Direct - bardo dobry bank
    moim zdaniem.

    koles m (czyli Ja) nie pracuje w bankowosci czego dal dowod parokrotnie
    na tej liscie zadajac pytania dla niektorych lamerskie.
    Jestem klientem VW banku i do tej pory nie narzekalem kolego MXW
    A dleczego nie zadzwonilem na infolinie ano dlatego ze 20 m dalej jest
    inny bankomat do ktorego poszedlem. Bo ja kolego MXW nie jestem
    upierdliwcem ja co poniektorzy :)

    molim vas krucha

    m [...]

  • 6. Data: 2004-10-29 12:26:29
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Jesli jestes jednym klientem z problemem wobec milionow zadowolonych
    > i od razu walisz z glupstwem na grupe -
    >mimo ze za friko mozesz
    > dostac odpowiedz telefoniczna z banku to moim zdaniem nie mozna
    > wykluczyc ze masz zle intencje.
    >W dodatku
    > koles nie wiadomo dlaczego od razu zalozyl ze problem dotyczy VW
    > Banku a nie
    > banku do ktorego nalezy bankomat - a na jakiej podstawie ? pytam

    A dlatego, że to agent innego banku, który próbuje nieudolnie
    zdyskredytować VW w oczach milionów szerząc nieprawdę o tym banku na grupie
    pbb. Wszystko oczywiście ze złej woli oraz niskich pobudek (pracuje dla
    konkurencji!). Ostatecznie zdemaskowało go to, że nie zadzwonił uprzednio na
    infolinię VW, gdzie pracownicy pracujący dla jego szczęscia rozwialiby
    wszystkie wątpliwości. Na szczęście jest jeszcze MXW, który rozszyfrował tę
    brudną prowokację :-) Dziekujemy Ci o MXW, że uchroniłeś nas przed złymi
    myslami o wspaniałym banku VW, które mogłyby nam się w głowach pojawić,
    gdyby nie Twoja czujność!

  • 7. Data: 2004-10-29 12:46:19
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    MXW wrote:

    > No tak typowe zachowanie Glenna - koniec argumentow pora na banany

    Wobec tego, co napisałeś trudno zachować powagę, no ale skoro chcesz, to
    proszę pierwsze z brzegu:

    1. Zarzucasz komuś pracę dla konkurencji bez cienia dowodu
    2.Piszesz o "milionach zadowolonych" - zadowolonych pomińmy, bo tego nie
    sposób sprawdzić, ale skąd wziąłeś "miliony"?
    3. Informację o problemach traktujesz jak podyktowany złą wolą atak

    W każdym razie dzięki za rozrywkę - bardzo mi się podobają Twoje posty.

  • 8. Data: 2004-10-29 13:15:19
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Skad wiesz ze tak nie jest albo nie moglo byc?

    A skąd wiesz, że było? Mnie raczej intrygują te "miliony zadowolonych", o
    których piszesz :-)

    >Bo chodzisz z M cos
    > tam na banany ?

    W tajemnicy Ci powiem, że pracujemy razem w BZWBK i Lukasie jednocześnie :-)
    Dostaliśmy bojowe zadanie, aby "szerzyć nieprawdę" na pbb. Na nasze
    nieszczęscie MXW czuwa :-) !

    > A mnie twoje - Polska z "Wesela" na zywo w pbb

    Wyspiańskiego czy Smarzewskiego :-) ?

  • 9. Data: 2004-10-29 13:37:58
    Temat: [OT] VW ma miliony zadowolonych klientów :-) !
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > To nawet ma sens - ciagle wrzucacie VW do tytulu choc watek juz dawno
    > jest OT Niezle wam chlopaki zalezli za skore co ?

    Aleś Ty sprytny ;-) Przez Ciebie premia przeszła nam koło nosa ;-)

    > Zgadnij

    "Cóz tam Panie w bankowości? VW trzyma się mocno? " :-)))

  • 10. Data: 2004-10-29 14:00:10
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > Ta ma ... po prostu koles m cos tam pracuje w WBK/Lukas i tyle.
    > Ignorujemy takie posty.
    Wy, czyli koledzy M, X i W?
    To faktycznie są was 'milijony' ;-P
    Ale wtyki to macie niezłe,
    pewnie wszyscy 'robicie w CIA' ?;-P

    > ATSD znamienne jest ilosc atakow na tej grupie na VW Bank Direct
    > - bardo dobry bank moim zdaniem.
    No to go sobie pochwal, nikt nie broni,
    a nie zarzucaj innym kłamstw, tylko dlatego, że masz inne zdanie.
    Prawdę mówiąc, za te bzdurne (i uporczywe) insynuacje,
    zasługujesz na PLONK.

    St.