  • 1. Data: 2004-10-28 20:04:02
    Temat: Problem (błąd/oszustwo) z płatnoscię NetKartą w Heyah
    Od: "Maciej" <w...@p...onet.pl>

    Chciałem doładować kartę hejah na sronach Heyah (korzystałem z NetKarty
    Multibanku). Wpisałem mój numer telefonu i kwotę. Potem zostałem skierowany na
    strony Polcardu (tzw. "Bezpieczne z@kupy" ;), tam wpisałem dane karty i
    zatwierdziłem. Zostałem przekierowany na strony Heyah i tam zobaczyłem (z
    niemałym zaskoczeniem), że właśnie doładowałem jakiś inny obcy numer telefonu
    (zupełnie różny od mojego) i na zupełnie inną kwotę.
    Zastanawiam się jak to możliwe. Reklamowałem transakcję w Heyah, ale pewnie
    nieprędko otrzymam odpowiedź. Co powienienem jeszcze zrobić?
    Chciałbym wszystkich ostrzec, by zachowali szczególną ostrożność podczas
    transakcji w sklepie Heyah, gdzie transakcje są rozliczana za pomocą usługi
    Bezpieczne z@akupy Polcardu.

    --Maciej

  • 2. Data: 2004-10-28 20:28:08
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Maciej napisał:
> [...]
    > transakcji w sklepie Heyah, gdzie transakcje są rozliczana za pomocą usługi

    Ostroznosc to sobie mozesz zachowac. Szczegolnie po fakcie.

    A problem jest ciekawy. Albo wylozyl sie eCard (jakos w to watpie), albo
    hoojachowi rypie sie serwis (zarzadzanie sesjami, czy cus). Znajac
    jakosc hoojacha stawiam na to drugie.

    Bartol

  • 3. Data: 2004-10-28 20:44:53
    Od: "Krab" <_...@h...pl__>

    Użytkownik "Bartol Partol" <bartolpartol@gazeta.> napisał w wiadomości
    > A problem jest ciekawy. Albo wylozyl sie eCard (jakos w to watpie), albo
    > hoojachowi rypie sie serwis (zarzadzanie sesjami, czy cus). Znajac
    > jakosc hoojacha stawiam na to drugie.

    niestety firemka heya cus tam, jest juz znana na grupach dyskusyjnych, ze na
    technice to oni niespecjalnie sie znaja, a zwlaszcza na doladowaniach przez
    internet i ciagle ktos z dostepem do inetu pisze swe zale na to cus,
    niestety stara prawda co tanie to drogie

  • 4. Data: 2004-10-29 12:49:01
    Od: "Paweł Nyczaj" <p...@p...onet.pl>

> [...]
    > hoojachowi rypie sie serwis (zarzadzanie sesjami, czy cus). Znajac jakosc

    Są jeszce inne sklepy np. www.paygsm.pl. Można też kupić doładowanie na
    Allegro (wysyła się gościowi kasę a on wysyła SMS lub email z kodem).
    Doładowanie na Allegro może być tańsze niż w sklepie, ale nie jet w 100%
    wolne od ryzyka.

  • 5. Data: 2004-10-29 12:50:50
    Od: "Paweł Nyczaj" <p...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Krab" <_...@h...pl__> napisał w wiadomości
> [...]
    > przez
    > internet i ciagle ktos z dostepem do inetu pisze swe zale na to cus,
    > niestety stara prawda co tanie to drogie

    Myślę, że mają za słabe serwery jak na zainteresowanie ludzi. Widać to było
    na starcie Heyah. Gdyby jednak kupili mocniejszy serwer to pewnie musieliby
    przyoszczędzić na arcy kosztownej reklamie.

  • 6. Data: 2004-11-04 20:58:25
    Od: "Maciej Nicewicz" <m...@g...pl>

    Dzięki za opinie. Obawiam się, że bardzo szybko
    zakończy się moja przygoda z Heyah. Tymbardziej, że przez blisko 2 tygodnie
    nie mogą się wypowiedzić odnośnie mojej reklamacji.

    > Ostroznosc to sobie mozesz zachowac. Szczegolnie po fakcie.

    Dla mnie po fakcie, ale dla innych jest to ostrzeżenie i zachęcam do
    zachowania ostrożności, zwłaszcza że na profesjonalną obsługe ze strony Heyah
    (PTC) nie ma co liczyć.

    -- Maciej

  • 7. Data: 2004-11-10 20:01:08
    Od: "Maciej Nicewicz" <m...@g...pl>

    Aby być sprawiedliwym muszę zakomunikować, że Heyah właśnie uznało moją
    reklamację (po 16 dniach i 2 moich ponagleniach). Moje karta Heyah została
    doładowana kwotą 50 zł,-

    -- Maciej