  • 21. Data: 2004-10-29 19:22:05
    Temat: Re: nie kazdy bankomat dziala - nowe odkrycie Glenna
    Od: "MXW" <m...@n...here>

    "Glenn" <g...@b...pl> wrote in message news:cltfqh$eo5$1@news.onet.pl...

    >Mnie raczej intrygują te "miliony zadowolonych", o
    > których piszesz :-)

    Mam swoje zrodla ale o tym sza !

    > W tajemnicy Ci powiem, że pracujemy razem w BZWBK i Lukasie jednocześnie :-)

    To nawet ma sens - ciagle wrzucacie VW do tytulu choc watek juz dawno jest OT
    Niezle wam chlopaki zalezli za skore co ?

    > Dostaliśmy bojowe zadanie, aby "szerzyć nieprawdę" na pbb. Na nasze
    > nieszczęscie MXW czuwa :-) !

    szkoda tylko ze powtarzasz sie jak zdarta plyta i wycinasz moje najlepsze kawalki

    > Wyspiańskiego czy Smarzewskiego :-) ?

    Zgadnij

  • 22. Data: 2004-10-29 19:48:51
    Temat: Re: [OT] VW ma miliony zadowolonych klientów :-) !
    Od: "MXW" <m...@n...here>

    "Glenn" <g...@b...pl> wrote in message news:clth51$974$1@news.onet.pl...

    > Aleś Ty sprytny ;-) Przez Ciebie premia przeszła nam koło nosa ;-)

    Tak to jest - ktos traci aby zyskac mogl ktos ;-)

  • 23. Data: 2004-10-29 20:06:49
    Temat: Re: karta VW nie wszedzie chodzi
    Od: "MXW" <m...@n...here>

    "S.T." <n...@p...onet.pl> wrote in message

    > Wy, czyli koledzy M, X i W?
    > To faktycznie są was 'milijony' ;-P
    > Ale wtyki to macie niezłe,
    > pewnie wszyscy 'robicie w CIA' ?;-P

    > No to go sobie pochwal, nikt nie broni,
    > a nie zarzucaj innym kłamstw, tylko dlatego, że masz inne zdanie.
    > Prawdę mówiąc, za te bzdurne (i uporczywe) insynuacje,
    > zasługujesz na PLONK.

    Naucz sie korzystac z bankomatu i nie zawracaj glowy

  • 24. Data: 2004-10-29 20:33:06
    Od: "MXW" <m...@n...here>

    > Masz rację EOT, bo tak Ci się już w tej biednej główce pozawracało
    > że ani nie wiesz komu odpowiadasz, ani nawet która jest godzina.

    Zalosny jestes z ta godzina... i czego jeszcze sie czepisz .. kolor butow tez sie nie
    podoba ?

  • 25. Data: 2004-10-29 21:46:57
    Od: "MXW" <m...@n...here>

    > Moim zdaniem problemy M wynikają z tego że:
    > 1) nie udało mu się wybrać pieniędzy,
    > 2) M nie wie o tym że takie sytuacje po prostu się zdarzają
    > 3) M nie wie o tym, że to raczej problem własciciela bankomatu

    3xTak

    > 1 spowodowało zły nastrój M, który przez 2 i 3 spowodował ukierunkowanie frustracji
    na VW, czemu M dał wyraz pisząc swój post. I
    > tyle. Twoja teoria o tym że m jest agentem banku to moim zdaniem duża przesada.

    To Glenn uzyl slowa agent.
    Gdybym w pore nie zareagowal mielibysmy 100-200 postow od analfabetow w rodzaju ST
    ktorzy nie patrza na nalepki na bankomatach.

  • 26. Data: 2004-10-29 22:00:09
    Od: "MXW" <m...@n...here>

    "Marek J" <markusjNOSPAM@.interia.pl> wrote in message

    > Poprawka: "Glenn użyła"
    > ;-)

    To wiele wyjasnia ;-)

  • 27. Data: 2004-10-30 05:05:00
    Od: "janke" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "MXW" <m...@n...here> napisał w wiadomości

    > Ta ma ... po prostu koles m cos tam pracuje w WBK/Lukas i tyle.
    > Ignorujemy takie posty.
    > ATSD znamienne jest ilosc atakow na tej grupie na VW Bank Direct - bardo
    > dobry bank moim zdaniem.

    Ty nie lubisz "WBK/Lukas i tyle"?
    Twoim zdaniem każde pytanie o vw jest to "atak na tej grupie na VW Bank"?
    a "znamienna ilość" jest dla czego lub kogo?

    zbyszko janke

  • 28. Data: 2004-10-30 07:24:58
    Od: JaKi <j...@g...plbzdodatkow>

    Dnia Fri, 29 Oct 2004 13:36:20 -0400, MXW <m...@n...here> napisał:

    > VW Bank zadwonilby na infolinie. Warto dodac ze infolinia VW Bank jest
    > bezplatna - na marginesie -
    > po tym m.in. poznaje sie ze bank traktuje powaznie swoich klientow.
    > Ale koles wolal wydac pare zlotych na kafejke internetowa i szerzyc
    > nieprawde o VW Bank.

    Urażony pracownik VW? ;-)))

    --
    JaKi

    :Ziemia jest więzieniem, gdzie odbywa się swój wyrok i gdy on się kończy,
    tutaj się umiera powracając na 'wolność':

  • 29. Data: 2004-10-30 07:26:00
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJTO.info>

    JaKi napisał(a):

    > Urażony pracownik VW? ;-)))

    A wiesz, że idenycznie mi się skojarzyło ? :-)

  • 30. Data: 2004-10-30 17:40:08
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    janke napisał:

    > Ty nie lubisz "WBK/Lukas i tyle"?
    > Twoim zdaniem każde pytanie o vw jest to "atak na tej grupie na VW Bank"?
    > a "znamienna ilość" jest dla czego lub kogo?

    Nieeeee, MXW po prostu wierzy, że na bankolinii VW podaliby prawdziwe
    wiadomości na temat przyczyny niedziałania bankomatu z kartą VW. Założę
    się, że od ludzi w callcenter usłyszałby: "Ale co Pan mówi. To
    niemożliwe, że bankomat nie działa z kartą VW". Przeważnie wpadki się
    tuszuje. Dywaguję sobie w taki sam sposób jak MXW. Poza tym sugerowanie,
    że ktoś pracuje w jakimś banku tylko dlatego, że zwrócił uwagę na pewien
    fakt dotyczący "naszego ulubionego banku" to kompletna bzdura. I bardzo
    dobrze, że podał taki przykład. Być może ktoś będzie mógł go potwierdzić
    i wyjdzie z tego jakaś reguła (bankomaty XXX źle współpracują z kartą
    banku YYY). Wtedy będzie można uderzać z tym na infolinię...

    K.