  • 11. Data: 2004-10-29 14:26:12
    Temat: Re: karta VW nie wszedzie chodzi
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > Naucz sie korzystac z bankomatu i nie zawracaj glowy

    Cholera, to to też już wiecie?;-P

    Masz rację EOT, bo tak Ci się już w tej biednej główce pozawracało
    że ani nie wiesz komu odpowiadasz, ani nawet która jest godzina.

    St.

  • 12. Data: 2004-10-29 15:32:26
    Od: "Marek J" <markusjNOSPAM@.interia.pl>

    > Jesli problemy M nie wynikaja ze zlej woli to musza wynikac z czegos
    > znacznie gorszego -

    Moim zdaniem problemy M wynikają z tego że:
    1) nie udało mu się wybrać pieniędzy,
    2) M nie wie o tym że takie sytuacje po prostu się zdarzają
    3) M nie wie o tym, że to raczej problem własciciela bankomatu

    1 spowodowało zły nastrój M, który przez 2 i 3 spowodował ukierunkowanie
    frustracji na VW, czemu M dał wyraz pisząc swój post. I tyle. Twoja teoria o
    tym że m jest agentem banku to moim zdaniem duża przesada.

    Pozdrawiam

    Marek

  • 13. Data: 2004-10-29 15:54:32
    Od: "Marek J" <markusjNOSPAM@.interia.pl>

    > To Glenn uzyl slowa agent.

    Poprawka: "Glenn użyła"
    ;-)

    Pozdrawiam

    Marek

  • 14. Data: 2004-10-29 17:07:04
    Od: "MXW" <m...@n...here>

  • 15. Data: 2004-10-29 17:36:20
    Od: "MXW" <m...@n...here>

    > Jakiś dowód?

    Tylko poszlaki na razie. Zauwaz ze gdyby rzeczywiscie mial problem tzn. gdyby byl
    klientem
    VW Bank zadwonilby na infolinie. Warto dodac ze infolinia VW Bank jest bezplatna - na
    marginesie -
    po tym m.in. poznaje sie ze bank traktuje powaznie swoich klientow.
    Ale koles wolal wydac pare zlotych na kafejke internetowa i szerzyc nieprawde o VW
    Bank.

  • 16. Data: 2004-10-29 18:11:34
    Od: "MXW" <m...@n...here>

    "Glenn" <g...@b...pl> wrote in message news:cltbck$oq5$1@news.onet.pl...

    > Jakie?

    > Czy opis swoich problemów z kartą jakiegoś banku na grupie uważasz za
    > "szerzenie nieprawdy" o tym banku? Ja miałam raz problem z kartą VW (brak
    > mozliwości wykonania transakcji kartą przy posiadaniu odpowiednich środków
    > na rachunku). Też coś "szerzę" informując o tym?

    Jesli jestes jednym klientem z problemem wobec milionow zadowolonych i od razu
    walisz z glupstwem na grupe - mimo ze za friko mozesz dostac odpowiedz telefoniczna
    z banku to moim zdaniem nie mozna wykluczyc ze masz zle intencje. W dodatku
    koles nie wiadomo dlaczego od razu zalozyl ze problem dotyczy VW Banku a nie
    banku do ktorego nalezy bankomat - a na jakiej podstawie ? pytam

  • 17. Data: 2004-10-29 18:29:07
    Temat: Re: nie kazdy bankomat dziala .....
    Od: "MXW" <m...@n...here>

    "m[...]" <p...@g...pl> wrote in message

    > koles m (czyli Ja) nie pracuje w bankowosci czego dal dowod parokrotnie na tej
    liscie zadajac pytania dla niektorych lamerskie.
    > Jestem klientem VW banku i do tej pory nie narzekalem kolego MXW
    > A dleczego nie zadzwonilem na infolinie ano dlatego ze 20 m dalej jest inny
    bankomat do ktorego poszedlem. Bo ja kolego MXW nie
    > jestem upierdliwcem ja co poniektorzy :)

    No prosze wiec jednak bankomat ...

    > molim vas krucha

    Majwas piernalu kaka

  • 18. Data: 2004-10-29 18:36:28
    Od: "Waldek" <b...@p...onet.pl>

    > Skad wiesz ze tak nie jest albo nie moglo byc?  Bo chodzisz z M cos tam na
    banany ?
    > Jesli problemy M nie wynikaja ze zlej woli to musza wynikac z czegos
    znacznie gorszego -
    > ale co to mnie obchodzi, w obu przypadkach ignorowanie takich osobnikow jest
    najlepsza metoda.

    Juz dawno takich BZDUR na p.b.b nie czytałem... :(

    Waldek

    PS. VW mnie oszukał :(, ;)

  • 19. Data: 2004-10-29 18:36:29
    Od: "MXW" <m...@n...here>

    "Glenn" <g...@b...pl> wrote in message news:cltcuu$588$1@news.onet.pl...

    > A dlatego, że to agent innego banku, który próbuje nieudolnie
    > zdyskredytować VW w oczach milionów szerząc nieprawdę o tym banku na grupie
    > pbb. Wszystko oczywiście ze złej woli oraz niskich pobudek (pracuje dla
    > konkurencji!). Ostatecznie zdemaskowało go to, że nie zadzwonił uprzednio na
    > infolinię VW, gdzie pracownicy pracujący dla jego szczęscia rozwialiby
    > wszystkie wątpliwości. Na szczęście jest jeszcze MXW, który rozszyfrował tę
    > brudną prowokację :-) Dziekujemy Ci o MXW, że uchroniłeś nas przed złymi
    > myslami o wspaniałym banku VW, które mogłyby nam się w głowach pojawić,
> [...]

    No tak typowe zachowanie Glenna - koniec argumentow pora na banany

  • 20. Data: 2004-10-29 19:03:18
    Od: "MXW" <m...@n...here>

    "Glenn" <g...@b...pl> wrote in message news:clte69$qq4$1@news.onet.pl...

> [...]
    > 2.Piszesz o "milionach zadowolonych" - zadowolonych pomińmy, bo tego nie
    > sposób sprawdzić, ale skąd wziąłeś "miliony"?
    > 3. Informację o problemach traktujesz jak podyktowany złą wolą atak

    Skad wiesz ze tak nie jest albo nie moglo byc? Bo chodzisz z M cos tam na banany ?
    Jesli problemy M nie wynikaja ze zlej woli to musza wynikac z czegos znacznie
    gorszego -
    ale co to mnie obchodzi, w obu przypadkach ignorowanie takich osobnikow jest
    najlepsza metoda.

    > W każdym razie dzięki za rozrywkę - bardzo mi się podobają Twoje posty.

    A mnie twoje - Polska z "Wesela" na zywo w pbb