  • 1. Data: 2005-08-01 10:19:22
    Temat: karta Inteligo - rezerwacja
    Od: "P" <p...@g...pl>

    Czy kartą VE Inteligo mogę płacić za rezerwację zagranicznych linii
    lotniczych, gdzie ceny są w euro (konto mam oczywiście w PLN)?

    pozdr.
    P.

  • 2. Data: 2005-08-01 10:34:03
    Temat: Re: karta Inteligo - rezerwacja
    Od: "P" <p...@g...pl>

    > ale kwota obciążenia konta w PLN będzie z pewnością
    > nieco wyższa niż w dniu powiadomienia SMS

    Jakiego rzędu może być to dodatkowe obciążenie?

    Pozdr.
    P.

  • 3. Data: 2005-08-01 10:35:25
    Od: "Christo Es" <o...@i...pl>

    > Czy kartą VE Inteligo mogę płacić za rezerwację zagranicznych linii
    > lotniczych, gdzie ceny są w euro (konto mam oczywiście w PLN)?

    Owszem, bez problemu z reguły,

  • 4. Data: 2005-08-01 11:21:43
    Od: "Christo Es" <o...@i...pl>

    > Jakiego rzędu może być to dodatkowe obciążenie?

    Np. jesli kurs EUR dzis w pkobp 4,12,
    to dostaniesz EUR po 4,20?

  • 5. Data: 2005-08-01 12:06:25
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Christo Es napisał(a):

    > Np. jesli kurs EUR dzis w pkobp 4,12,
    > to dostaniesz EUR po 4,20?

    Rozumiem, że masz szklaną kulę?

    PS do pytającego - po prostu brany jest pod uwagę kurs z dnia
    księgowania, a nie dokonania transakcji

    PS2 kwota blokady (ta z SMSa) nie musi miec wiele wspólnego z kwotą
    obciążenia - może być zarówno wyższa, jak i niższa, a to dlatego, iż
    blokada nie jest przeliczana przez USD