  • 1. Data: 2006-09-24 15:48:52
    Temat: karta IAPA.
    Od: "Andrzej Zacharewicz" <n...@n...pl>

    czy ktoś z was korzystał z kart IAPA? Jakie są korzyści, dużo szukałem,ale
    bardzo mało jest informacji o tym.

  • 2. Data: 2006-09-24 18:51:38
    Temat: Re: karta IAPA.
    Od: "MM" <m...@o...eu>

    > czy ktoś z was korzystał z kart IAPA? Jakie są korzyści, dużo szukałem,ale
    > bardzo mało jest informacji o tym.

    Polecam www.iapa.com. :)

    A przy okazji: uważaj na nich. Mnie z maniackim uporem tytułowali "Miss" (choć
    jestem facetem i wyraźnie podałem im w formularzu "Mister").
    Po roku - choć w regulaminowym czasie i właściwej formie zrezygnowałem z
    przedłużenia członkostwa - próbowali obciążyć mi kartę kolejną składką, a gdy im
    się nie udało (karta była wcześniej skradziona i została zastrzeżona), przysłali
    mi list z pretensjami (sic!)...

    MM