Finanse

Finanse - porady

1. Data: 2006-09-24 11:19:31
Temat:Gdzie w Lodzi zaloze skrytke bankowa?
Od:"Franek" <...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

Ktore banki, a konkretnie ktore oddzialy w Lodzi oferuja zalozenie skrytki
bankowej?
Szukam banku, ktory dosc rygorystycznie sprawdza kto wchodzi do skarbca, a
nie tylko
rzucaja okiem na podpis i prosze bardzo.
Aha - i ile taka przyjemnosc kosztuje?

2. Data: 2006-09-24 15:44:07
Temat:Re: Gdzie w Lodzi zaloze skrytke bankowa?
Od:"Mark ITSU" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ktore banki, a konkretnie ktore oddzialy w Lodzi oferuja zalozenie skrytki
> bankowej?

POlecam VW bank.
Nie ma skrytek w lodzi ale jest nlepszy i ma KASĘ w wawie

Jklina

3. Data: 2006-09-24 18:33:20
Od:"Franek" <...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

> POlecam VW bank.
> Nie ma skrytek w lodzi ale jest nlepszy i ma KASĘ w wawie

To mi pomogles.
Pojede i powiem im, ze chce oddac do kasy laptopa. Albo pierscionek.
Albo paszport.

4. Data: 2006-09-24 20:00:49
Od:"Kafal" <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Franek" <...@a...com> napisał w wiadomości
> Pojede i powiem im, ze chce oddac do kasy laptopa. Albo pierscionek.
> Albo paszport.

Skoro do takich duperel poszukujesz super skarbca...., to wynajmij goryli do
sprawdzania twoich goryli.

Na pospolite drobnostki (biżuteria, numizmaty, inne walory kolekcjonerskie)
zwykłe skrytki oferuje zwykle główny oddział PKO BP. Cena zależy od rozmiaru
Nie wiem jak w Łodzi, bo tam nie mam skrytki

5. Data: 2006-09-24 20:43:31
Od:"Franek" <...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

> Skoro do takich duperel poszukujesz super skarbca...., to wynajmij goryli
> do sprawdzania twoich goryli.

Mysle, ze nie zrozumiales mojego posta.

> Na pospolite drobnostki (biżuteria, numizmaty, inne walory
> kolekcjonerskie) zwykłe skrytki oferuje zwykle główny oddział PKO BP.

O takie wlasnie mi chodzi. Skrytki bankowe, mieszczace sie w skarbcu banku,
do ktorych dostep weryfikowany jest na podstawie dowodu, podpisu no i
oczywiscie klucza.

Nie rozumiem gdzie doszukales sie w moim poscie przesady?

A to, co dla kogos ma duza wartosc, to juz inna sprawa.

6. Data: 2006-09-24 22:53:45
Od:"Kafal" <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> O takie wlasnie mi chodzi. Skrytki bankowe, mieszczace sie w skarbcu
> banku, do ktorych dostep weryfikowany jest na podstawie dowodu, podpisu no
> i oczywiscie klucza.

To sprawdź jak ta procedura w praktyce wygląda w łódzkim PKOBP
Wynajmij najmniejszą na kwartał i co kilka dni ją odwiedzaj.
Jak uznasz, że wystarczy zabezpieczeń, wynajmiesz właściwy rozmiar na lata.
Najsłabszym ogniwem w tym łańcuchu jest człowiek: użytkownik skrytki i
ochroniarz banku.

7. Data: 2006-09-24 23:03:44
Od:"Kafal" <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> O takie wlasnie mi chodzi. Skrytki bankowe, mieszczace sie w skarbcu
> banku, do ktorych dostep weryfikowany jest na podstawie dowodu, podpisu no

Tu masz cennik
http://www.pkobp.pl/index.php/id=autom_oppr/subid=au
to_132/section=indy

Czy te skrytki są w skarbcu... ?
hmmmm...
W moim mieście nie
Nie da się zostawić w skrytce bomby by cały skarbiec wywaliło :-)