  • 1. Data: 2006-09-24 10:10:48
    Temat: Co moze komornik zrobić na koncie?
    Od: "J.K." <k...@p...onet.pl>

    1-Jaka jest obecnie kwota na rachunku prywatnym której nie może ruszyć
    komornik?
    2.-Czy ta kwota dotyczy każdego konta czy globalnie -czyli czy mogę
    mieć 10 kont z minimum czy tylko jedno.

    3.Czy komornik może nie dopuścić do wykonania przelewu na ZUS na
    zajętym koncie firmowym?

  • 2. Data: 2006-09-24 10:39:14
    Temat: Re: Co moze komornik zrobić na koncie?
    Od: "MarekZ" <m...@t...irc.pl>

    Użytkownik "J.K." <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > 1-Jaka jest obecnie kwota na rachunku prywatnym której nie może
    > ruszyć
    > komornik?

    Obecnie 7809,54. Poprzednia kwota (od bodajże 17 sierpnia
    7853,52). Ale pamiętaj, że wpłaty po dacie zajęcia mogą podlegać
    zajęciu w całości.

    > 2.-Czy ta kwota dotyczy każdego konta czy globalnie -czyli czy
    > mogę
    > mieć 10 kont z minimum czy tylko jedno.

    Globalnie.

    > 3.Czy komornik może nie dopuścić do wykonania przelewu na ZUS na
    > zajętym koncie firmowym?

    Może.

    marekz