  • 1. Data: 2006-11-17 08:51:41
    Temat: Czy Expander może załatwić lepsze raty niz bezpośrednio w banku???
    Od: "Samuray-X" <f...@o...pl>

    Mam taką zagwozdkę, bo symulacja rat w expanderze w przypadku
    millenium była nieco nizsza (15 PLN)
    niż to wyliczył mi przedstawiciel Millenium ...

    Czy macie jakieś informacje w tym temacie???

  • 2. Data: 2006-11-17 09:21:58
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Patrze, patrze a tu Samuray-X porozsypywal nastepujace haczki:
    > Mam taką zagwozdkę, bo symulacja rat w expanderze w przypadku
    > millenium była nieco nizsza (15 PLN)
    > niż to wyliczył mi przedstawiciel Millenium ...
    Tak. Czasem expander dogaduje sie z bankiem i niejako 'kupuje' kredyty w
    hurcie - wtedy ma lepsze warunki. Mi swego czasu proponowal o 0.1%
    nizsza marze w ing niz bezposrednio bank
    --
    badzio