  • 1. Data: 2002-07-09 10:54:15
    Temat: Karta Visa Clasic dla prowadzącego DG
    Od: "Maras" <M...@w...pl>

    Witam,
    chciałbym się dowiedzieć gdzie najszybciej mogę sobie wyrobić kartę Visa
    Clasic. Prowadzę działalność gospodarczą, więc nie mam zaświadczenia o
    zarobkach, procedura wyrabiania zaświadczeń z US i ZUS jest zbyt długa. W
    City powiedzieli mi, że wystarczy poza papierami firmowymi przynieść
    historię swojego rachunku za 6 miesięcy. W czasie załatwiania formalności
    dowiedziałem się, że muszę mieć DG od 3 lat, a ja mam od 1,5 roku :-(
    Czy ktoś może polecić mi gdzie mogę taką kartę dostać możliwie szybko ? i
    bez zaświadczeń, a na podstawie np. wyciągu ?
    Zastanawiam się, czy nie mogę sobie sam napisać zaświadczenia o zarobkach (z
    własnej firmy) i takiego przedłożyć w banku ?

    pozdrawiam,
    Maras

  • 2. Data: 2002-07-09 11:16:12
    Temat: Re: Karta Visa Clasic dla prowadzącego DG
    Od: "Radmar" <k...@i...pl>

    Najszybciej dostaniesz w bz wbk - ja dostałem bez problemu po przedłożeniu
    jedynie pitów (roczny i ostatni), ale już na przykład mój qmpel prowadzący
    działalność poszedł do tego samego oddziału i otrzymał informację, że trzeba
    mieć zaświadczenia us i zus...

  • 3. Data: 2002-07-09 12:04:06
    Od: "Tomasz Janus" <b...@k...chip.pl>

    Użytkownik "Maras" <M...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Clasic. Prowadzę działalność gospodarczą, więc nie mam zaświadczenia o
    > zarobkach, procedura wyrabiania zaświadczeń z US i ZUS jest zbyt długa.

    Citi odrzuciło mnie dwa razy mimo, że miałem u nich rachunek (były
    Handlobank).
    Udało się w Lukasie, po trzech miesiącach posiadania u nich konta z obrotami
    rzędu 4k pln mięsięcznie, dostałem kartę bez zaświadczeń.

    tj

  • 4. Data: 2002-07-09 12:51:12
    Od: "Wojciech Kozielski" <w...@n...pl>

    Witam,

    Wlasnie ostatnio przez to przechodzilem (tez prowadze DG) i mam nastepujace
    doswiadczenia:

    BZ WBK - zaswiadczenie z US ( z ZUS nie bylo potrzebne) i PITy
    DB24 - Historia rachunku (minimum 3 miesiace).

    Pozdrawiam

    Wojtek