  • 1. Data: 2002-07-09 10:48:07
    Temat: Mastercard autoryzowany
    Od: <w...@p...onet.pl>

    Dotałem informacje, ze wszystkie transakcje kartami EcMc maja być autoryzowane
    w punktach usługowo-handlowych.

  • 2. Data: 2002-07-10 06:08:57
    Temat: Re: Mastercard autoryzowany
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Dotałem informacje, ze wszystkie transakcje kartami EcMc maja być
    autoryzowane
    > w punktach usługowo-handlowych.

    To podziel sie zrodlem informacji lub napisz wiecej - czy u wszyskich
    aklajerow?

  • 3. Data: 2002-07-10 06:18:02
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Wed, Jul 10, 2002 at 08:08:57AM +0200, AMRA wrote:

    > autoryzowane
    >
    > To podziel sie zrodlem informacji lub napisz wiecej - czy u wszyskich
    > aklajerow?

    Tak, _wszystkich_ nas to ciekawi ;-))

    Bo jesli masz na mysli mc electronic, to masz racje, ale to w koncu
    nie jest zwykly mc.

    --

    --w

  • 4. Data: 2002-07-10 06:22:52
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Tak, _wszystkich_ nas to ciekawi ;-))

    No nie wiem, ale ja to odebralem jak post wyslany z VISA ;)

  • 5. Data: 2002-07-10 06:33:08
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Wed, Jul 10, 2002 at 08:22:52AM +0200, AMRA wrote:

    > No nie wiem, ale ja to odebralem jak post wyslany z VISA ;)

    Amra, wiesz ze ja raczej DC ;-)

    --

    --w

  • 6. Data: 2002-07-10 07:11:25
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Amra, wiesz ze ja raczej DC ;-)

    A mnie daliby jedna taka VC i byl jak xxxxnewsyxxxx wychawalal i karte i
    bank pod niebiosa ;)))
    I oczywisie VISA tez ;)

  • 7. Data: 2002-07-10 07:15:41
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Wed, Jul 10, 2002 at 09:11:25AM +0200, AMRA wrote:

    > A mnie daliby jedna taka VC i byl jak xxxxnewsyxxxx wychawalal i karte i
    > bank pod niebiosa ;)))
    > I oczywisie VISA tez ;)

    Przeciez dostales, co prawda jakas taka uposledzona, bo nie dularowa i
    nie z pekaosa, ale przeciez ... ;-)

    A, nawet DWIE garbate powinienes dostac!

    --

    --w

  • 8. Data: 2002-07-10 07:41:48
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Przeciez dostales, co prawda jakas taka uposledzona, bo nie dularowa i
    > nie z pekaosa, ale przeciez ... ;-)
    >
    > A, nawet DWIE garbate powinienes dostac!

    :)))))))))

    Wiem, wiem.

  • 9. Data: 2002-07-10 08:51:10
    Od: <w...@p...onet.pl>

    Zatem... Pracuję w sklepie, gdzie przyjmujemy karty i wczoraj był u mnie pan z
    Polcardu i powiedział, że Mastercard wprowadza na dniach wymóg każdorazowej
    autoryzacji przy płatnościach WSZYSTKIMI karta EcMc.

  • 10. Data: 2002-07-10 08:57:31
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Wed, Jul 10, 2002 at 10:51:10AM +0200, w...@p...onet.pl wrote:

    > Zatem... Pracuję w sklepie, gdzie przyjmujemy karty i wczoraj był u mnie pan z
    > Polcardu i powiedział, że Mastercard wprowadza na dniach wymóg każdorazowej
    > autoryzacji przy płatnościach WSZYSTKIMI karta EcMc.

    Skieruj go zeby sie poduczyl. Najlepiej w polcardzie.

    --

    --w