  • 21. Data: 2003-10-18 07:43:55
    Temat: Re: jaki e-bank wybrac?
    Od: "Jarecki" <j...@o...pl>

    <ciach>
    > Z kompem radze sobie nieźle, takoż z www...
    > Co radzicie? Może ew. małe uzasadnienie
    podziękkowania dla wszystkich którzy wzięli udział!,
    ale szanowni grupowicze ! z tego nic dla mnie nie wynika!
    utrzymanie ROR kosztuje mnie min. 3zł/m-c + 140,- za linię kredyt/rok
    = 176zł, nie licząc przelewów i zleceń stałych (ok 25,-/m-c),
    powiedzmy daje to razem ~500zł rocznie za korzystanie z konta !!!
    ludzie czy świat zwariował ???
    może podliczie koszty utrzymania e-kont ?
    I na koniec muszę to napisać: jak zwykle na newsach - zamiast
    konkretów - dyskusja w wątku nie na temat :-(
    --
    Jarecki, Poznań

  • 22. Data: 2003-10-18 08:32:14
    Od: t...@p...fm (Tomasz Staszewski)

    Użytkownik Jarecki napisał:
> [...]
    > = 176zł, nie licząc przelewów i zleceń stałych (ok 25,-/m-c),
    > powiedzmy daje to razem ~500zł rocznie za korzystanie z konta !!!

    mBank + Inteligo - 70 (linia) + 11,88 (karta w Inteligo)= 81,88
    Multi + Inteligo - 36 (konto) + 30 (VC - policzyłem wypukłą, bo tylko 6
    zł droższa, a dużo bardziej funkcjonalna) + 70 linia + 11,88 (VE
    Inteligo) = 147,88
    Przelewy i zlecenia stałe przez Internet - free w obydwu przypadkach;
    tylko polecenie zapłaty płatne w mBanku 1 zł/mies niezależnie od ilości.
    Karty Inteligo uzywamy tylko i wyłącznie do bankomatu.

    Czyli nie jest tak źle:-)

    pzdr

    Tomek

    --
    Zaloz prywatne forum:
    http://forum.onet.pl

  • 23. Data: 2003-10-18 12:07:31
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...com>

    Użytkownik "Jarecki" <j...@o...pl> napisał w wiadomości
    > <ciach>

    > podziękkowania dla wszystkich którzy wzięli udział!,
    > ale szanowni grupowicze ! z tego nic dla mnie nie wynika!

    Alez wynika, wynika...
    Wynika, ze nikt za ciebie nie wybierze

    > utrzymanie ROR kosztuje mnie min. 3zł/m-c + 140,- za linię kredyt/rok
    > = 176zł, nie licząc przelewów i zleceń stałych (ok 25,-/m-c),
    > powiedzmy daje to razem ~500zł rocznie za korzystanie z konta !!!

    To teraz podajesz takie szczegoly i masz pretensje, ze nikt ci wczesniej
    konkretow nie rzucil?

    > ludzie czy świat zwariował ???

    Nigy zbyt madry nie byl, ale zeby zaraz zwariowal...;-)

    > może podliczie koszty utrzymania e-kont ?

    IMHO ROR w PKO BP lepiej zostaw. Koszty niewielkie a duzo placowek i
    bankomatow. W przyszlosci mozesz zachciec jakiegos ekstra kredytu (np.
    samochodowego) a dla swoich klientow PKO BP ma lepsze warunki.
    Zaloz konto np. w mBanku (koszty 0,00zl oprocentowanie 3,00% i 3,90%) i
    ustaw sobie stale zlecenie na przelewanie co miesiac wiekszosci srodkow do
    mBanku. Wszystkie przelewy i stale zlecenia rob z mBanku - koszty 0,00zl.
    Ewentualne polecenia zaplaty za to w PKO BP - koszt 0,00zl
    Przed uplywem terminu odnowienia kredytu w PKO BP zalatw go sobie w (lub
    przenies do) mBanku - koszty 70zl/rok przy 7000 kredytu.
    W ten sposob koszty utrzymania w PKO BP spadna ci do 3,00zl (prowadzenie)
    +1,00zl (zlecenie stale do mBanku) na miesiac a pozostaniesz ich klientem, z
    dobra (mam nadzieje...) historia rachunku.
    W mBanku koszty 0,00zl chyba ze potrzebujesz papierowych potwierdzen
    przelewow. Takowe kosztuja 5,00zl sztuka!

    Mozesz tez zalozyc konto w ePKO BP zamiast mBanku. Kosztuje 9,00zl/mc wiec
    tanie nie jest ale za to srodki na obu kontach masz osiagalne bez prowizji w
    najwiekszej sieci bankomatow. Potwierdzenie przelewu kosztuje 2,00zl.
    Kredytu nie ma, ale jest debet dopuszczalny.

    Tandem PKO BP + Intelgo IHO bez sensu bo w Intelgo zlecenia stale tez sa
    platne po zlociszu.

    > I na koniec muszę to napisać: jak zwykle na newsach - zamiast
    > konkretów - dyskusja w wątku nie na temat :-(

    Taki urok newsow. Pisanie jest dobrowolne wiec kazdy pisze co chce...;-)
    --
    Pozdrowienia

  • 24. Data: 2003-10-18 14:05:12
    Od: Bartol Partol <b...@p...co>

    Użytkownik Tomasz Staszewski napisał:
    > Karty Inteligo uzywamy tylko i wyłącznie do bankomatu.

    Zapytam po raz kolejny - dlaczego?

    Bartol

  • 25. Data: 2003-10-18 14:14:49
    Od: Marcin Kasperski <M...@s...com.pl>

    > Karty Inteligo uzywamy tylko i wyłącznie do bankomatu.

    Tia. Jak każdemu wiadomo, przy próbie użycia jej w POSie wypadają nam
    paznokcie a przy próbie użycia jej do płatności internetowej tracimy
    zęby. Jedno i drugie w wyniku klątwy nałożonej przez pretorianów.

    Można dyskutować, czy jest sens robić z inteligo przelewy za rachunki
    (ja robię, 99 groszy za możliwość wyfaksowania potwierdzenia nie jest
    taką straszną kwotą) ale powodów do nieużywania karty ja naprawdę nie
    widzę.

  • 26. Data: 2003-10-19 11:36:23
    Od: "Witek" <j...@c...barg.sv>

    Użytkownik "Marcin Kasperski" <M...@s...com.pl> napisał:

> [...]

    To się nazywa generowanie wyłącznie kosztów ;D

    > Tia. Jak każdemu wiadomo, przy próbie użycia jej w POSie wypadają nam
    > paznokcie a przy próbie użycia jej do płatności internetowej tracimy
    > zęby. Jedno i drugie w wyniku klątwy nałożonej przez pretorianów.

    A po co płacić tą kartą jeśli się ma np. KK/charge ?

    > Można dyskutować, czy jest sens robić z inteligo przelewy za rachunki
    > (ja robię, 99 groszy za możliwość wyfaksowania potwierdzenia nie jest
    > taką straszną kwotą)

    No przy dużej ilości przelewów, to IMHO nie ma sensu ;->>>

    > ale powodów do nieużywania karty ja naprawdę nie
    > widzę.

    Posiadanie KK.

  • 27. Data: 2003-10-19 13:58:30
    Od: "Jarecki" <j...@o...pl>

> [...]
    > kosztuje 2,00zl. Kredytu nie ma, ale jest debet dopuszczalny.
    >
    > Tandem PKO BP + Intelgo IHO bez sensu bo w Intelgo zlecenia stale

    Dzięki!
    I stała się jasność, bo znalazł się Sławek, któremu się chciało!
    Wszystkim dyskutantom raz jeszcze duże THX!
    --
    Jarecki

  • 28. Data: 2003-10-20 12:13:04
    Od: "Paweł Nyczaj" <p...@p...onet.pl>

    Ja osobiście używam eKonta w mBanku. Poza darmową Visą Electron (z
    możliwością dodatkowego ubezpieczenia za 2,5 zł/mies) z której można
    bezprowizyjnie wypłacać środki z bankomatów Euronetu zyskujesz dostęp do
    Supermarketu Funduszy Inwestycyjnych pozwalającego nabywać jednostki w
    kilkudziesięciu funduszach i co ważne nic nie płacisz za pośrednictwo mBanku
    (ponosisz tylko koszty funduszu). Ważne jest też to, że oprocentowanie jest
    takie samo, niezależnie od salda na rachunku (nawet śmieszna suma będzie
    pracować na koncie).Mając odpowiednie dochody można ubiegać się o kartę
    kredytową (Visa Electron już od 500 zł/mies a Visa Classic od 1500 zł/mies).
    Aktualne oprocentowanie wynosi 3% a przelewy na dowolny rachunek są
    bezpłatne. Poza tym numer rachunku jest 26 cyfrowy zgodnie ze standardem
    NRB2 (polski IBAN).
    Bezpieczeństwo zapewniają listy jednorazowe zawierające numery, które można
    wykorzystać tylko raz przy każdej operacji związanej z wypłatami przez
    Internet (przelewy, definiowanie przelewów, nabywanie jednostek SFI). Więcej
    info znajdziesz na stronie http://www.mbank.com.pl/

  • 29. Data: 2003-10-20 14:03:47
    Temat: Re: jaki e-bank wybrac? FORTIS e-pakiet
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Fri, 17 Oct 2003 15:10:08 +0200, S.Stefanek napisał(a):
    > Masz oddział w Poznaniu. 7PLN za miesiąc, bezpłatne wypłaty ze wszystkich
    > maszyn w kraju, 3.5%.

    No i bez windows nie razbieriosz...

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki
    j...@c...pl

  • 30. Data: 2003-10-23 08:13:38
    Od: Michal Sawicki <m...@i...pw.edu.pl>

    On Fri, 17 Oct 2003, Witek wrote:

    > Bo inne usługi są pieruńsko drogie... Zatem Inteligo -jak dla mnie- spełnia
    > wyłącznie funkcje interface'u do bankomatów pkobp.

    A do platnosci karta?

    M.