  • 1. Data: 2003-10-16 13:37:39
    Temat: [NTG] Frontem do klienta?
    Od: "Danio" <n...@j...com>

    Witam,
    Co prawda to nie temat tej grupy, ale jednak o biznesie i o traktowaniu
    klienta. Poniżej zamieszczam tresc emaila, ktory dzisiaj dostalem:
    <cytat>
    Szanowny Panie,

    W dniu 15 października w wyniku błędu transmisji otrzymał Pan drogą
    elektroniczną adresy poczty elektronicznej (e-mail) wysłane przez PLL LOT
    S.A.
    Za tę omyłkę serdecznie przepraszamy i jednocześnie informujemy, że adresy
    poczty elektronicznej osób fizycznych stanowią ich dane osobowe. W związku z
    tym, PLL LOT S.A. jako administrator danych osobowych w rozumieniu art. 7
    pkt 4 ustawy o ochronie danych osobowych (tekst jednolity: Dz. U. 2002 Nr
    101, poz. 926) zwraca się do Pana o natychmiastowe i bezpowrotne usunięcie z
    Pana systemu informatycznego omyłkowo przesłanych danych.
    Wykorzystywanie w jakichkolwiek celach tych danych (adresów poczty
    elektronicznej) stanowiłoby przetwarzanie danych osobowych bez podstawy
    prawnej. Przetwarzanie danych osobowych przez podmioty do tego nieuprawnione
    rodzi odpowiedzialność karną przewidzianą w art. 49 ustawy o ochronie danych
    osobowych.
    Ponadto, korzystanie z adresów e-mailowych dla celu przesyłania
    niezamówionych informacji handlowych bez zgody adresata jest prawnie
    zakazane, zgodnie z art. 10 ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną
    (Dz. U. 2002 Nr 144, poz. 1204) oraz stanowi wykrocznie na mocy art. 24 ust
    1 tej ustawy.
    Za powstałe nieporozumienie raz jeszcze bardzo serdecznie przepraszamy.

    Z poważaniem,
    Za PLL LOT S.A.

    Katarzyna Dubno
    Kierownik Działu Programów Marketingowych
    </cytat>

    No i co mam teraz odpisac p.Dubno? Bo mi sie to straszenie z mocy ustawy nie
    bardzo podoba.
    Aha, p. Dubno przezornie wyslala to z adresu e...@l...pl, obawiam sie
    ze odpowiedz na ten adres emailowy to bedzie pisanie na Berdyczow.

    Pozdrawiam,
    --
    Tomek

    tomaszDOTdanieckiATwpDOTpl

  • 2. Data: 2003-10-16 13:55:52
    Temat: Re: [NTG] Frontem do klienta?
    Od: "Stasio Podróżnik" <d...@n...gazeta.pl>

    Zapytaj Pani DUBNO jak ma sie do "mocy ustawy" takie przypadkowe rozsylanie
    przez nia danych osobowych ...

    Przesylanie nieszyfrowanej poczty i takie tam ... ;)

    SP

  • 3. Data: 2003-10-16 13:56:47
    Od: "Stasio Podróżnik" <d...@n...gazeta.pl>

    Użytkownik "Stasio Podróżnik" <d...@n...gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:bmm83o$3p6$1@nemesis.news.tpi.pl...
    <ciach>

    Sorry za forme poprzedniego maila ... zapomnialo mi sie wyciac ;)

    SP

  • 4. Data: 2003-10-16 16:45:41
    Od: Krystek <k...@s...pl_>

    Nie Ty jeden to dostałeś - polecam wątek na pl.news.mordplik
    zatytułowany: Baza danych uczestników Miles & More [Message-ID:
    <bmjikq$75o$1@news.onet.pl>]

    K.

  • 5. Data: 2003-10-17 08:14:28
    Od: Jozef Zbrodel <j...@p...onet.pl>

    Pewnego pięknego dnia: czw 16. października 2003 15:37, Danio napisał był:

    > No i co mam teraz odpisac p.Dubno? Bo mi sie to straszenie z mocy ustawy
    > nie bardzo podoba.
    > Aha, p. Dubno przezornie wyslala to z adresu e...@l...pl, obawiam

    Poinformować tę panią, że właśnie _oni_ popełnili przestępstwo przysyłając
    Ci te dane, a jako praworządny obywatel masz obowiązek zgłaszać popełnienie
    przestępstwa właściwym organom...

    --
    Pzdr. J.
    System podatkowy to usankcjonowane prawnie zbójnictwo,