    From: Marcin Kasperski <M...@s...com.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: jaki e-bank wybrac?
    Date: 18 Oct 2003 16:14:49 +0200
    Sender: marcink@cauchy

    > Karty Inteligo uzywamy tylko i wyłącznie do bankomatu.

    Tia. Jak każdemu wiadomo, przy próbie użycia jej w POSie wypadają nam
    paznokcie a przy próbie użycia jej do płatności internetowej tracimy
    zęby. Jedno i drugie w wyniku klątwy nałożonej przez pretorianów.

    Można dyskutować, czy jest sens robić z inteligo przelewy za rachunki
    (ja robię, 99 groszy za możliwość wyfaksowania potwierdzenia nie jest
    taką straszną kwotą) ale powodów do nieużywania karty ja naprawdę nie
    widzę.