  • 1. Data: 2005-06-15 11:49:37
    Temat: jaki bank wybrac
    Od: "ali" <a...@w...pl>

    mialem w pko sa w lukasie obecnie jaki wybrac bank jaki polecacie na
    zalozenie ROR i na trzymanie tam oszczednosci?

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2005-06-15 11:51:59
    Temat: Re: jaki bank wybrac
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>

    2005-06-15 13:49- tak przynajmniej miał(a) ustawiony zegar systemowy
    ali, gdy pisał(a):
    > mialem w pko sa w lukasie obecnie jaki wybrac bank jaki polecacie na
    > zalozenie ROR i na trzymanie tam oszczednosci?
    >
    > pozdrawiam

    Napisz może, czego potrzebujesz i dlaczego Ci Lukas nie odpowiada.

    --
    **** ****
    **** Make it idiot-proof ****

  • 3. Data: 2005-06-15 12:27:18
    Od: "ali" <a...@w...pl>

    wiele osob pisze tutaj negatywnie o lukasie wielu tam likwiduje konta

  • 4. Data: 2005-06-15 12:38:26
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    ali wrote:
    > wiele osob pisze tutaj negatywnie o lukasie wielu tam likwiduje konta

    A jeszcze wiecej tam zaklada konto i sa zadowoleni.
    Wiec tak tylko prowokujesz, czy masz jakies watpliwosci co do jakosci
    rachunku?

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 5. Data: 2005-06-15 13:01:43
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>

    2005-06-15 14:27- tak przynajmniej miał(a) ustawiony zegar systemowy
    ali, gdy pisał(a):

    > wiele osob pisze tutaj negatywnie o lukasie wielu tam likwiduje konta

    A co "oni" takiego negatywnego piszą, co wyróżnia ten bank na niekorzyść?

    --
    **** ****
    **** Make it idiot-proof ****

  • 6. Data: 2005-06-15 13:32:45
    Od: konkurs <k...@a...pl>

    On Wed, 15 Jun 2005 13:49:37 +0200, "ali" <a...@w...pl> wrote:

    >mialem w pko sa w lukasie obecnie jaki wybrac bank jaki polecacie na
    >zalozenie ROR i na trzymanie tam oszczednosci?

    Na trzymanie oszczednosci na ROR najlepsze bedzie konto e-direct i plus
    konto, gdyz tam jest najwyzsze oprocentowanie, a poza tym wiekszosc rzeczy
    jest za darmo wlacznie z przelewami, kartami, wyplatami z bankomatow
    powyzej 400 zl (ponizej oplata 1,5 zl) itp. itd.
    W tej promocji
    http://promocja.ir.pl
    prowadzenie konta e-direct przez pol roku jest za darmo (scislej za
    zwrotem kosztow).

    --
    Promocja "VOLKSWAGEN BANK ZA DARMO!"
    Konto e-direct w Volkswagen Bank direct za darmo:

  • 7. Data: 2005-06-15 13:47:34
    Od: "Michal 'Amra' Macierzynski" <m...@p...pl>

    konkurs wrote:
    > W tej promocji
    > http://promocja.ir.pl
    > prowadzenie konta e-direct przez pol roku jest za darmo (scislej za
    > zwrotem kosztow).

    A potem 5 zl placisz co miesiac.
    Za te kwote mozesz znalezc ciekawsze oferty. Zwlasza jak nie zmaierzasz
    wyplacac > 400 zl

    --
    Michal 'Amra' Macierzynski || http://PRnews.pl
    Zadbaj o swoje pieniadze!

  • 8. Data: 2005-06-15 14:28:34
    Od: "@dams" <a...@S...onet.pl>

    > zalozenie ROR i na trzymanie tam oszczednosci?

    moim zdaniem najlepszy jest jakiś wirtualny bank do trzymania oszczędności,
    niewiele formalności i chyba dość wysokie oprocentowanie np eMAX plus :
    http://www.kredyt.org.pl/mbank/0/0/1/?sub=mb_emax_pl
    us&i=11

    pozdrawiam

  • 9. Data: 2005-06-15 14:34:03
    Od: "ali" <a...@w...pl>

    > A jeszcze wiecej tam zaklada konto i sa zadowoleni.
    > Wiec tak tylko prowokujesz, czy masz jakies watpliwosci co do jakosci
    > rachunku?

    nie prowokuje tylko pytam powaznie, ale skoro tak piszecie to moze bede
    nadal klientem lukas banku, myslalem ze z tym bankiem dzieje sie cos zlego

  • 10. Data: 2005-06-15 17:16:43
    Od: "DJ" <d...@p...pl>

    Użytkownik "ali" <a...@w...pl> napisał w wiadomości

    > nie prowokuje tylko pytam powaznie, ale skoro tak piszecie to moze bede
    > nadal klientem lukas banku, myslalem ze z tym bankiem dzieje sie cos zlego

    Niby co? Korzystam z ich usług ponad 4 lata, zero problemów, zero opłat.
    Czego chcieć więcej? Wcześniej miałem konto w Pekao SA, na początku
    przeżyłem niezły szok ;-)

    Pozdr
    DJ