  • 1. Data: 2005-06-15 13:10:36
    Temat: Co to za karty Citibanku?
    Od: Varg <v...@p...megapolis_invert>

    Mam pytanie: co oznacza że karta jest "secured"? Natkąłem się na taki
    termin w przypadku kart wydawanych przez Citibank i są tam
    wyszczególnione karty pod nazwami:
    Mastercard Silver/Gold Secured
    Visa Classic/Silver/Gold Secured

    Co oznacza termin "Secured"? Czym charakteryzują się takie karty?

    --
    All emotions overthrown
    All feeling deleted

  • 2. Data: 2005-06-15 13:29:10
    Temat: Re: Co to za karty Citibanku?
    Od: "kuba" <k...@g...pl>

> [...]
    > Mastercard Silver/Gold Secured
    > Visa Classic/Silver/Gold Secured
    >
    > Co oznacza termin "Secured"? Czym charakteryzują się takie karty?

    Są to karty wydawane pod pewien deposyt. Jesli nie masz zdolnosci kredytowej,
    masz kiepska historie kredytowa, dlugi na kartach lub jestes po bankructwie, to
    jedymym mozliwym sposobem odbudowaniem kredytu (jak masz bad credit),
    zbudowaniem kredytu (no credit) jest uzyskanie takiej karty i rozliczanie sie z
    bankiem bardzo dobrze i nasza historia kredytowa polepsza sie. Limit dostajesz
    rowny z limitem deposytu. Przy takich kartach nie ma zadnych znizek raczej i sa
    to raczej platne karty za wydanie.

  • 3. Data: 2005-06-15 13:30:10
    Od: "Seba" <b...@w...gazeta.pl>

    Użytkownik "Varg" <v...@p...megapolis_invert> napisał w wiadomości
    l.in.man...
> [...]
    > Mastercard Silver/Gold Secured
    > Visa Classic/Silver/Gold Secured
    >
    > Co oznacza termin "Secured"? Czym charakteryzują się takie karty?

    to są karty dla osób prywatnych gwarantowane przez ich pracodawcę, w
    przypdaku gdy użytkownik karty jej nie spłaci, musi to zrobić wg umowy
    firma, która mu tą kartę "zabezpiecza". Firma tez moze wystąpić z w nioskiem
    o zamknięcie karty, zmianę limitu itp.

  • 4. Data: 2005-06-15 15:38:29
    Od: "Seba" <b...@w...gazeta.pl>

    <> Przy takich kartach nie ma zadnych znizek raczej i sa
    > to raczej platne karty za wydanie.

    pierwsze słyszę, są to normale Visa i MC Citi (róznica w jednej cyfrze w
    binie w porównaniu ze zwykłymi kk ) i zniżki tak samo je obejmują

  • 5. Data: 2005-06-15 17:46:53
    Od: Varg <v...@p...megapolis_invert>

    "Seba" <b...@w...gazeta.pl> wrote:
> [...]
    > firma, która mu tą kartę "zabezpiecza". Firma tez moze wystąpić z w nioskiem

    Czy są to swego rodzaju karty firmowe (ale nie staffowskie), bez
    wyembosowanej nazwy firmy? ;))

    --
    Mother North - united we stand, together we walk
    Phantom North - I'll be there when you hunt them down...

  • 6. Data: 2005-06-16 07:11:35
    Od: "Seba" <b...@N...gazeta.pl>

    > Czy są to swego rodzaju karty firmowe (ale nie staffowskie), bez
    > wyembosowanej nazwy firmy? ;))

    Nazwy firmy z tego co wiem nie ma na tej karcie - są to karty używane do
    celów prywatnych, ale pracodawca jest swego rodzaju "żyrantem" dla
    zaciągniętego kredytu. Natomiast karty kredytowe business powinny być używane
    do celów służbowych, tam nazwa firmy jest wyembosowana i firma spłaca kartę -
    ewentualnie potem rozlicza się z pracownikiem za jego prywatne transakcje (o
    ile wogóle taką możliwość dopuszcza). Karta staff to oczywiście odrębny
    temat ;)

  • 7. Data: 2005-06-16 07:11:35
    Od: "Seba" <b...@N...gazeta.pl>