  • 31. Data: 2008-08-28 20:40:56
    Temat: Re: jaki bank nie wnika w zdolnosc kredytowa ?
    Od: "Thomas" <a...@b...pl>

    Użytkownik "Thomas" <a...@b...pl> napisał w wiadomości
    news:g971ea$ak$1@srv.cyf-kr.edu.pl...

    > Użytkownik "marian w" <k...@b...pl> napisał w wiadomości

    > Bo ty byles w uniwersalnym PEKAO SA, ja wyraznie pisalem o PEKAO Bank
    > Hipoteczny SA (delikatna roznica) - dawniej to byl BPH BAnk Hipoteczny
    > SA. Malo kto ze zwyklych konsumentow to rozroznia :)

    Tu: www.pekaobh.pl

    Thomas

  • 32. Data: 2008-08-28 21:37:01
    Od: "marian w" <k...@b...pl>

    > Tu: www.pekaobh.pl

    dzieki, jednak faktycznie w mojej wiosce nie ma takiego banku !

  • 33. Data: 2008-08-30 07:14:37
    Od: "marian w" <k...@b...pl>

    > mam dzialalnosc gosp, a wiadomo jak to jest kiedy sie nie chce placic
    > podatkow.
    > chce skonsolidowac dwa kredyty, mam spore zabezpieczenie.
    > prosze o jakies sensowne podpowiedzi
    > pozdrawiam

    Polbank:
    jako osoba fizyczna nie mam szans na przeniesienie i konsolidacje kredytow
    za to jako dzialalnosc gospodarcza i owszem, wstepna oferta z polbanku to
    oprocentowanie 6% w CHF! na 300 miesiecy przy kwocie do 200.000, a wszystko
    co powyzej ma oprocentowanie 7% w CHF - niezle co? ;-)
    Multibank:
    Konsolidacja nie wchodzi w gre - moge jedynie przeniesc kredyt hipoteczny
    chociaz jesli nie mam zysku to prawdopodobnie byloby trudno. Oprocentowanie
    4,5% w CHF.

  • 34. Data: 2008-08-30 11:26:49
    Od: "MisiekK" <d...@w...pl>

    > W Dombanku bylem - propozycja wyglada dosc ciekawie pod wzgledem ilosc
    > kasy ktora proponuja chociaz oprocentowanie nie jest niskie , oraz to ze
    > nie mozna splacic kredytu zbyt szybko - w pierwszym roku 10% kary ! Za to
    > pani zapwniala mnie ze w 100% robia od tego odstepstwa o ile ktos napisze
    > podanie o nie pobieranie takiej prowizji. Poza tym spread w CHF wynosi na
    > dzis 0,15

    Uwalą Cię w umowie w innym miejscu zapewne...
    Spread rośnie tylko w dzień spłaty...
    --
    MisiekK