  • 1. Data: 2008-08-26 16:50:06
    Temat: webmoney.ru, yandex dengi itp
    Od: "Gutkiewicz, WZ" <z...@g...com>

    Czy ktoś się orientuje w jaki sposób można przetransferować z Polski
    środki na konto tego typu, aby następnie mógł dokonywać płatności w
    rosyjskim internecie (gdzie przeważnie przyjmuję się tylko ich
    cudaczne systemy). Standardowe sposoby to z bankomatu lub automatu do
    płatności gdzieś w WNP, kupienie wauczera (znowuż w WNP) albo sprzedaż
    swoich usług do WNP. Google coś znajduje (np. plusconvert.com), ale
    raz, że nie znalazłem nic, co by działało, dwa, przydałoby się coś
    sprawdzonego.

  • 2. Data: 2008-08-29 15:40:51
    Temat: Re: webmoney.ru, yandex dengi itp
    Od: Wornet <w...@w...pl>

    Gutkiewicz, WZ pisze:
> [...]
    > swoich usług do WNP. Google coś znajduje (np. plusconvert.com), ale
    > raz, że nie znalazłem nic, co by działało, dwa, przydałoby się coś

    Webmoney mozesz zakupic w taki sposob:

    1. Kupujesz voucher Ukash przez Dotpay.pl
    2. Ladujesz srodki na webmoney za pomoca kuponu Ukash.

    Koniec.

    Aby jednak to zadzialalo musi lekko zweryfikowac swoje konto wysylac
    jednego SMSa. Szczegoly na Webmoney.

    Jakbys mial pytania wal smialo.