    From: "Paweł P." <p...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: jaki bank na konto dla studenta?
    Date: Wed, 7 May 2003 23:39:38 +0200

    > pomozcie: jaki bank najlepiej nadaje się dla studenta bez stalych,
    > miesiecznych wplywow, za to potrzebujacego czesto wyciagac kaske z
    > bankomatu? dodam, ze spodobal mi sie mBank, ale nie bardzo kumam o co
    chodzi
    > z wplacaniem pieniedzy z innego konta...a poczta nie oplaca sie...to chyba
    > niewiele warte w moim przypadku?
    --------
    jeśli spodobał ci się mbank to może spodoba ci się jego "młodszy brat"
    MultiBank? jeśli tylko placówka jest w pobliżu miejsca zamieszkania to
    szczerze polecam.
    rach studencki kosztuje 1 zł miesięcznie + 1 zł (opcja) visa electron. Nie
    ma prowizji od wpłat gotówki, nie wymagane regularne wpływy, bankomaty jak
    przy mbanku.
    Ciekaw jestem opinii innych użytkowników grupy.
    Pozdrawiam
    Paweł