  • 1. Data: 2003-12-12 16:17:22
    Temat: jaka szansa...kredyt mieszkaniowy w KB ?
    Od: "Muzyko" <i...@k...info>

    Witam!

    sprawa wygląda po krótce następująco:

    złożyłem do oddziału KB wszystkie dokuementy, umowy, opinie itp...

    staram sie o kredyt mieszkaniowy ok. 230 tys.

    mam oprocz tego inny kredyt na samochód - gdzie w opinii wystąpił wpis :
    przy splacie kredytu pojawiły się
    opóźnienia kilku i kilkunastodniowe... (miałem mały poślizg w trakcie
    spłaty - tzn. max. 14 dni)

    ok

    dzwoniła do mnie Pani z oddziału i poinformowała - iż dokumenty przez ich
    oddział przeszły pozytywnie oraz
    przez analityka także (to jest jakiś analityk regionalny).
    teraz dokumenty muszą być wysłane do centrali KB i tam podejmą ostateczną
    decyzję...

    ....czy ktoś miał styczność z podobną sytuacją ? jakie mam szanse... bo sie
    b. denerwuję !!!

    pozdr

    Tygrys