  • 1. Data: 2003-12-12 14:18:46
    Temat: Inteligo - ściema ?
    Od: "kovalek" <k...@o...pl>

    Dziś w odziale PKO BP przeczytalem sobie pewna reklame konta Inteligo..

    W pierwszym punkcie bylo napisane cos takiego:
    "dostep do twoich pieniedzy 365 dni w roku przez 24h, przez internet,
    bankomat, sms..."

    Nie zgadza mi sie to wogole z rzeczywistoscia... Z reguly miedzy 0:00 a 1:00
    ciezko jest korzytstac w jaki kolwiek sposob z Inteligo (te ich smieszne
    przetwarzanie danych). Powinni napisac, ze dostep jest przez 23h na dobe....

    Czemu kłamią swoich p.t. klientów ?

    Leszek Kowalski

  • 2. Data: 2003-12-12 14:30:17
    Temat: Re: Inteligo - ściema ?
    Od: "Franz " <f...@g...pl>

    kovalek <k...@o...pl> napisał(a):

> [...]
    > przetwarzanie danych). Powinni napisac, ze dostep jest przez 23h na dobe....

    Moze wychodza z calkiem rozsadnego zalozenia ze tylko 0.01% P.T. Klientow
    korzysta miedzy 0:00 a 1:00..?

    Franz

  • 3. Data: 2003-12-12 14:32:42
    Od: "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]nawara@op.pl>

    Użytkownik "kovalek" <k...@o...pl> napisał w wiadomości

    > ciezko jest korzytstac w jaki kolwiek sposob z Inteligo (te ich smieszne
    > przetwarzanie danych). Powinni napisac, ze dostep jest przez 23h na
    dobe....

    Nocne przetwarzanie uniemożliwiające dostęp do kanałów i karty nie trwa
    godzinę. Karta działa po kilkunastu minutach, serwisy też.

    Nocne przetwarzanie jako takie trwa dłużej, ale bez problemu konsultant może
    oddzwonić do Ciebie zaraz po jego zakończeniu. Próbowałem jeszcze im
    zasugerować, aby zrobili opcję oddzwonienia, gdy będzie aktywna autoryzacja
    kart płatniczych, ale póki co nie wdrożyli i nie wiadomo czy wdrożą.

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara

  • 4. Data: 2003-12-12 14:54:31
    Od: jaszczur <j...@a...at.reply-to.invalid>

    Przeglądam pl.biznes.banki
    a tam użytkownik kovalek pisze:

> [...]
    >
    > W pierwszym punkcie bylo napisane cos takiego:
    > "dostep do twoich pieniedzy 365 dni w roku przez 24h, przez internet,
    Napisz do nich wezwanie przedsądowe do usunięcia reklam mogących
    wprowadzić w błąd Klienta.

    Taniej i skuteczniej będzie jeżeli sam przy tym zdaniu dopiszesz:
    "* - prawie przez 365 dni w roku i prawie przez 24h"

  • 5. Data: 2003-12-13 14:01:13
    Od: "|\\/| A R C I |\\|" <W...@w...pl>

    W dniu 2003-12-12 15:18, kovalek napisał(a):

    >Dziś w odziale PKO BP przeczytalem sobie pewna reklame konta Inteligo..

> [...]
    Tak przy okazji może wiecie co znaczy ten skrót P.T.Klientów.
    Nic mi nie przychodzi do głowy.

    --
    Pozdrawiam - Marcin

  • 6. Data: 2003-12-13 20:21:48
    Od: "kovalek" <k...@o...pl>

    Użytkownik "Franz " <f...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Moze wychodza z calkiem rozsadnego zalozenia ze tylko 0.01% P.T. Klientow
    > korzysta miedzy 0:00 a 1:00..?

    Mi sie czesto zdarza korzystac w tych godzinach...
    Zrobili by przetwarzanie od 3:00 do 4:00.. Wtedy zapewnie z uslug korzysta
    0,0001% klientow.

    Leszek Kowalski

  • 7. Data: 2003-12-13 21:29:47
    Od: "Robert" <u...@o...pl>

    brfv24$369$...@n...news.tpi.pl,
    |\/| A R C I |\| <W...@w...pl>:

    > Tak przy okazji może wiecie co znaczy ten skrót P.T.Klientów.
    > Nic mi nie przychodzi do głowy.

    To taki stary skrót, który ostał się już tylko praktycznie przed "Klienci":
    http://www.slownik-online.pl/kopalinski/82DD6A31B3BE
    8439C125658000033D8A.php

    --
    Robert

  • 8. Data: 2003-12-14 12:15:38

    W dniu 2003-12-13 22:29, Robert napisał(a):

    >brfv24$369$...@n...news.tpi.pl,

    >To taki stary skrót, który ostał się już tylko praktycznie przed "Klienci":
    >http://www.slownik-online.pl/kopalinski/82DD6A31B3B
    E8439C125658000033D8A.php

    Dzięki a ja szukałem jakichś polskich wyrazów pasujących do P.T. ;-)

    --
    Pozdrawiam - Marcin