  • 1. Data: 2003-12-12 14:42:55
    Temat: Przelew z zagranicy do mBanku.
    Od: Rafal Kot <k...@c...uci.agh.edu.pl>

    hej, jak to jest, doszedl do mnie przelew od znajomego z zagranicy
    wyslal 80 dolarow tu co widze w tytule operacji:

    PRZEKAZ ZAGRANICZNY NA KWOTĘ
    USD 47,53 KURS 3,7678 KOSZTY BANKU ZAGRANICZNEGO U
    SD 32,47 REF.14623

    ???? wzieli sobie 32 dolary ?????

    kogos tu pogielo...

    --
    -= Rafal 'KooT' Kot =-
    -= AGH University of Science and Technology =-

  • 2. Data: 2003-12-12 15:03:44
    Temat: Re: Przelew z zagranicy do mBanku.
    Od: "pix" <p...@w...pl>

> [...]
    > wyslal 80 dolarow tu co widze w tytule operacji:
    >
    > PRZEKAZ ZAGRANICZNY NA KWOTĘ
    > USD 47,53 KURS 3,7678 KOSZTY BANKU ZAGRANICZNEGO U

    To wszystkie informacje jakie posiadasz?
    Przydałoby sie jeszcze chociaż wiedzieć z jakiego banku
    wyszedł przelew i jaką formę opłacenia prowizji wybrał
    nadawca (mógł dać np. BEN co oznacza, że pokrywasz
    koszty wszystkich bez wyjątku banków).

    > ???? wzieli sobie 32 dolary ?????

    na to wygląda...

    > kogos tu pogielo...

    no cóż... mimo XXI wieku międzynarodowe przelewy
    wciąż mają w sobie coś z "dzikiego zachodu" :-))

    Pix

  • 3. Data: 2003-12-12 15:05:16
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    > kogos tu pogielo...

    Twojego znajomego "pogięło" ;-)))) Wybrał opcję, że koszty banków "po
    drodze" pokrywa odbiorca. No więc pokryłeś te koszty ;-))) Jednym słowem
    Twój znajomy jest oszczędny. A że Twoim kosztem to już inna sprawa ;-)))

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 4. Data: 2003-12-13 18:24:33
    Od: Wiedźma Ple-Ple <m...@p...onet.pl>

    Rafal Kot <k...@c...uci.agh.edu.pl> wrote:

> [...]
    > wyslal 80 dolarow tu co widze w tytule operacji:
    > PRZEKAZ ZAGRANICZNY NA KWOTĘ
    > USD 47,53 KURS 3,7678 KOSZTY BANKU ZAGRANICZNEGO U

    Twojego znajomego - jeśli był Ci winien 80$... To jest nadal winiem
    32... ;)) Tylko niech tym razem on pokryje koszty banków trzecich...

    NP: Summoning - "Minas Morgul"

    --
    And now I enter again
    Even stronger, yet amazed by what I see