    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    <5eb66cd9$0$550$65785112@news.neostrada.pl> <8...@a...kjonca>
    <5eb67f52$0$555$65785112@news.neostrada.pl>
    <2...@g...com>
    <5eb6fd79$0$518$65785112@news.neostrada.pl>
    <2...@g...com>
    <5eb7146c$0$500$65785112@news.neostrada.pl>
    <9...@g...com>
    <5eb79dc7$0$542$65785112@news.neostrada.pl>
    <7...@g...com>
    <5eb7d20f$0$510$65785112@news.neostrada.pl>
    <5eb7e504$0$514$65785112@news.neostrada.pl> <r99q7m$tjp$1@gioia.aioe.org>
    <5eb915a7$0$17365$65785112@news.neostrada.pl>
    <r9cgtt$1ef1$1@gioia.aioe.org>
    <5eba51a2$0$500$65785112@news.neostrada.pl> <r9gsr1$u53$1@gioia.aioe.org>
    <5ebc1464$0$522$65785112@news.neostrada.pl>
    Subject: Re: jaka KK do doładowania Revolut bez prowizji banku?
    Date: Wed, 13 May 2020 17:50:13 +0200

    dyskusyjnych:5ebc1464$0$522$6...@n...neostrada.
    pl...
    >A ja wykazałem że posiadanie karty może generować koszty a bez
    >kolejnego plastiku można żyć tak samo jak bez żadnego plastiku i
    >oszczędzać

    Z plastikiem zyje sie jednak wygodniej, wiec z tym "bez zadnego" to
    bym nie przesadzal.

    A tu czasy nowe - we wroclawiu bilet kupisz w tramwaju i autobusie,
    ale plastik musisz miec.
    Za gotowke to tylko w kilku miejscach.

    >konkretne pieniądze przez mniejszą łatwość wydawania i świadomość ile
    >w tym portfelu jest. (tak człowiek jest ułomny a banki żerują na tej
    >ułomności. Takie okradanie chorego na wózku ;-)

    a) wystarczy byc oszczednym z natury,
    b) teraz telefony wyswietlaja ile na koncie jest. Latwiej niz liczyc.

    Choc przyznaje, ze KK jest raczej zagmatwana. Celowo ?

    >Nie widzę powodu żeby przyjmować zgodnie z propagandą banksterską że
    >plusy karcianej sekty górują nad minusami które widzą normalni ludzie
    >potrafiący mądrze rozporządzać swoim majątkiem.

    Jak tak madrze gospodaruja, to nie powinni narzekac, ze przez karty
    wiecej wydaja :-)

    A w BZ kolejna promocja. Mozna nawet 800 zl przytulic ... choc raczej
    bym nie liczyl az na tyle ...

    J.