  • 41. Data: 2020-05-10 12:06:08
    Temat: Re: jaka KK do doładowania Revolut bez prowizji banku?
    Od: cef <c...@i...pl>

    > Jakby tak mówił, to zgoda.
    > Tyle że on twierdzi, że przy tym "oszczędza".
    > I dodatkowo neguje fakt, że święty spokój można mieć za darmo.

    > Ale to przypadek beznadziejny.
    > Jeśli jednak chcemy trzymać jakiś poziom grupy to trzeba takie głupoty prostować,
    nawet karmiąc trolla, bo jeszcze ktoś to przeczyta i powie, że "na p.b.b. tak było"
    ;>
    > I nawet nie chodzi o wisienki, bo to i wyższa szkoła jazdy i hobby, które jak każda
    zabawa daje fun, ale zabiera czas, tylko o zwyczajne racjonalne korzystanie z usług
    bankowych.

    Ja nawet nie analizowałem jego finansowych przedsięwzięć ale sama
    postawa jest dla mnie zrozumiała. Każdy jakoś dysponuje swoimi środkami
    i niektórych
    dziwią moje decyzje finansowe - widocznie jemu tak jest wygodniej.
    Część swoich środków trzymam np na lokatach 0,5% albo w akcjach
    a nawet płacę kilkaset złotych rocznie za możliwość zaciągnięcia kredytu
    w koncie
    i nie uważam, że miałbym być z tego powodu przypadkiem beznadziejnym.
    Tyle tylko, że ja nie uważam, że zarabiam czy oszczędzam i być
    może to jest kluczowe.

  • 42. Data: 2020-05-10 13:18:27
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu niedziela, 10 maja 2020 12:06:09 UTC+2 użytkownik cef napisał:

> [...]
    > i nie uważam, że miałbym być z tego powodu przypadkiem beznadziejnym.
    > Tyle tylko, że ja nie uważam, że zarabiam czy oszczędzam i być

    Dokładnie to. Plus inne fałszywe "argumentacje" dla naiwnych dzieci, których już nie
    chce mi się powtarzać.

    Ale przyznam, że ciekawi mnie też powód płacenia za KO w sytuacji posiadania lokat na
    0,5%, które zapewne można w razie potrzeby zerwać z mniejszą stratą.
    Bo gdyby to był milion, to już byłby lepszy %.
    Opowiesz coś czy to tajemnica?

    Akcje to inna sprawa.
    Chyba że są "dla dzieci" - "Co to jest inwestycja długoterminowa? Każda nietrafiona
    inwestycja krótkoterminowa".

  • 43. Data: 2020-05-10 13:26:58
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2020-05-10 o 12:06, cef pisze:
    > Tyle tylko, że ja nie uważam, że zarabiam czy oszczędzam i być
    >  może to jest kluczowe.

    Jest tu dużo osobników którzy twierdzą że na "wisienkach" zarabiają.

    Starałem się dopytać jednego spamera ile zarabia na stronie www o
    wisienkach i spamowaniu o nich a ile na samych wisienkach?

    Stchórzył. Nie odpowiedział.

    W takim "towarzystwie" moje wypowiedzi może i uszczypliwe nie wydają się
    jakoś naganne. Każdy liczy po swojemu i najczęściej zapomina o ukrytych
    kosztach czy niedogodnościach i czasie jaki poświęca na ten "zarobek"

    Ja liczę kompleksowo. Jeszcze raz napiszę że Kowalski w Polsce
    zarabiający poniżej średniej krajowej ;-) który coś potrafi, ma jakiś
    fach nie będzie miał korzyści finansowych czy innych z posiadania
    tryliona kart i kont.
    Jedno konto, jeden kredyt, jedna karta.

    Jeśli ktoś widzi to zagadnienie z innego poziomu to nie widzę powodu
    żeby mi odpowiadał i przekonywał że się mylę bo jestem za stary na
    nawijanie mi makaronu na uszy ;-)

  • 44. Data: 2020-05-10 13:56:57
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    > I dodatkowo neguje fakt, że święty spokój można mieć za darmo.
    >
    > A to jego "oszczędzanie" wygląda tak, że żeby nie płacić za konto, trzyma w banku
    5k na 0% - i jednocześnie bierze 10k kredytu na 8% (to i tak dobrze, bo zaczął od
    14%).
    > Bank więc pożycza mu jego własne 5k na 8%.
    > "Darmowe" konto nie kosztuje więc już 2% od 5k, tylko 8% od 5k - 400zł rocznie.
    Pewnie taniej wychodzi sama opłata za to konto...

    > I kto tu coś pisze o liczących marketingowcach...

    Nic dodać, nic ująć.
    Niektórzy dość dziwnie rozumieją optymalizację kosztów. Ten sam typ
    ludzi uważa np. partię głoszącą zrównanie dysproporcji w zarobkach,
    własność państwową, centralne zarządzanie gospodarką - za partię
    prawicową. :D

> [...]
    zabawa daje fun, ale zabiera czas, tylko o zwyczajne racjonalne korzystanie z usług

    Ja nigdy nie płaciłem za korzystanie z banków.
    Zawsze wyszukiwałem takie banki, żeby nie płacić nawet jednego grosza
    rocznie. Czasem były to dość egzotyczne instytucje, czy ktoś tutaj
    kojarzy np. LG Bank? ;)

    Przy tym jestem jednym z nielicznych, którzy nie mieli konta w mBanku. :D
    Bo brałem również pod uwagę dostępne opinie o bankach. A swego czasu był
    to najlepszy bank dla oszustów.

    --
    - Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl

  • 45. Data: 2020-05-10 17:29:28
    Od: z <...@...pl>

    Niektórzy potrafią się wypowiadać co do ustroju i partii które
    rządzą/rządziły bo znają zasady tego ustroju.
    Dyskutować i wytykać błędy to nie od razu znaczy opowiadać się po
    stronie PiS czy PO.

    Można głosować ZAWSZE na Korwina teraz Bosaka.

    Ale do tego trzeba dorosnąć ;-)

  • 46. Data: 2020-05-10 23:03:52
    Od: Waldek <m...@a...nie.dam>

    W dniu 2020-05-10 o 13:26, z pisze:

    > Jest tu dużo osobników którzy twierdzą że na "wisienkach" zarabiają.

    No ja już (prawie) nie zarabiam :/
    Co było do zerwania, zerwałem - a nowe coś nie chcą dojrzeć ;)

    IMO zupełnie niepotrzebnie się tak frustrujesz :D

    Pozdro

  • 47. Data: 2020-05-10 23:04:25
    Od: cef <c...@i...pl>

> [...]
    na 0,5%, które zapewne można w razie potrzeby zerwać z mniejszą stratą.
    > Bo gdyby to był milion, to już byłby lepszy %.

    Kiedyś w ramach swojej działalności zostałem postawiony
    w takiej sytuacji, że żeby zachować źródło dochodu musiałem
    wyłożyć wszystko co miałem odłożone i nie zostało mi nic - ani złotówki
    na bieżącą działalność ani na czarną godzinę a na głowie stałe wydatki
    i widmo braku zleceń i jak nie było za wiele roboty, to ratowałem się
    KO. W sumie mógłbym je już to zlikwidować, ale teraz znowu nędza idzie.
    Lokaty trzymam tylko dlatego, żeby jak się trafi jakiś kontrakt
    wymagający sporych zakupów, to likwiduję bez bólu i środki mam dostępne
    prawie od ręki. Taki bufor- odsetki nie grają roli - bardziej chodzi mi
    o odsunięcie tych środków
    z rachunków bieżących, żeby ich od razu nie wydać na pierdoły.

    > Akcje to inna sprawa.
    > Chyba że są "dla dzieci" - "Co to jest inwestycja długoterminowa? Każda nietrafiona
    inwestycja krótkoterminowa".

    W akcje to się raczej bawię - kwotę 10tys sobie ulokowałem, to żadna
    inwestycja -
    połowa dała jakiś zysk (a i tak za wcześnie sprzedałem) a druga połowa
    stratę,
    której na razie nie finalizuję.
    PS
    Kiedyś bawiłem się giełdę bardziej - z analizą historii podmiotów,
    wyników finansowych,
    trendów rynkowych - ale wymagało to zbyt wiele czasu a efekty takie sobie.

  • 48. Data: 2020-05-10 23:14:14
    Od: Robert_DF <r...@g...com>

    W dniu 08.05.2020 o 10:04, z pisze:
> [...]

    KK Millennium, nie ma opłat

    generalnie czy któryś bank (oprócz Citi) pobiera jakieś opłaty przy
    doładowywaniu revoluta KK?

    pozdrawiam
    RobertS

  • 49. Data: 2020-05-11 11:06:46
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2020-05-10 o 23:03, Waldek pisze:
    > IMO zupełnie niepotrzebnie się tak frustrujesz :D

    Nic na to nie poradzę. Jak mnie kontrahent traktuje jak debila wciskając
    mi kredyt (kartę kredytową) którego nie potrzebuję a z którego MUSZĘ
    korzystać... i płacić za jego używanie.

    TAK PŁACIĆ. Bo jestem tylko człowiekiem i nie zagwarantuję spełnienia
    fafnastu warunków zapisanych drobnym druczkiem...
    Nie ma darmowych obiadów.

    A karta debetowa nie oferuje pełnej funkcjonalności np. w necie. to nie
    chcę karty. Sprawiłem sobie jednego revoulta na rodzinę i wystarczy.

    Trzeba to ludziom tłumaczyć. Bo nazwy tych "produktów" są mylące a już
    zasada ich działania może prowadzić do poważnych kłopotów finansowych.

    Tak. Ludzie są ułomni. Na tym właśnie zarabia bank.
    Na niedopowiedzeniu, wprowadzeniu w błąd, interpretowaniu zapisów
    niezgodnie ze zdrowym rozsądkiem...

    Jak nie chcesz upaprać gównem to omijasz go z daleka ;-)

  • 50. Data: 2020-05-11 11:45:28
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    On Thursday, May 7, 2020 at 10:39:51 PM UTC+2, JaceK wrote:
    > Kart kredytowych jakich banków używacie do doładowania konta Revolut,
    > tak aby nie było opłaty banku za taką operację? Wiem już, że Citi odpada.

    Getin (dawna KISS z OpenFinance)

    witrak()