eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankijak zgrabnie banki kradna - kredyt hipoteczny w PeKaO SA › Re: jak zgrabnie banki kradna - kredyt hipoteczny w PeKaO SA
    From: "kura" <k...@k...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: jak zgrabnie banki kradna - kredyt hipoteczny w PeKaO SA
    Date: Fri, 3 Mar 2006 08:43:37 +0100

    Użytkownik "Glenn" <n...@p...pl> napisał w wiadomości
    news:du7f73$g0d$1@inews.gazeta.pl...

    > Użytkownik "klient_banku" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
    >

    > Napisałeś tutaj elaborat - a z reklamacją się pofatygowałeś chociaż, czy
    też
    > wystarcza Ci, że napisałeś "oni kradną" ?

    Prawo bankowe stawia na przegranej pozycji klienta, bank moze wlasciwie
    wszystko, klientowi przysluguje jedynie reklamacja. Ja rowniez uwazam ze
    banki kradna, najsmutniejsze jest to ze kradna ze swiadomoscia ze sa
    praktycznie bezkarni.

    Mialem kiedys przypadek ze bank pomylil sie w swoich obliczeniach,
    reklamacje uwzglednili, przeprosili ale nic poza tym, zadnej rekompensaty za
    problemy, nawet zadnych odsetek za te kilka dni, natomiast gdybym ja spoznil
    sie o 1 minute z wplata 1zl to w przypadku karty kredytowej bank pobiera
    sobie kilkadziesiat zl oplaty za opoznienie. Tez wolalbym powiedziec
    przepraszam.

    --
    rw