  • 1. Data: 2003-07-30 11:56:14
    Temat: Millenet za darmo do 30 wrzesnia
    Od: Radoslaw Dabrowski <r...@f...pl>

    Wlasnie zajrzalem do nowej TOiP Millennium i widze pozytywna zmiane :-)

    "W okresie od 16 czerwca 2003 do 30 wrzesnia 2003 za dostęp do Millenetu,
    przelewy międzybankowe, za realizację stałych zleceń oraz płatnosci za
    rachunki nie będzie pobierana żadna opłata."

    Pozdrawiam
    Radek

  • 2. Data: 2003-07-30 12:54:45
    Temat: Millenet - zmiana "cennika" wstecz
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Radoslaw Dabrowski"
> [...]
    >przelewy międzybankowe, za realizację stałych zleceń oraz płatnosci za
    >rachunki nie będzie pobierana żadna opłata."

    NIE TO JEST CIEKAWE, że "DO 30 WRZESNIA" lecz to że "OD 16 CZERWCA"

    całe jajo polega na tym, że 18 VI, 2 VII i 7 VII jak byly nowe taryfy to
    odnośnik 13 przypominał że do 15 czerwca millenet będzie darmowy chociaż już
    przestał być darmowy

    Tym razem zrobili zmiane warunkow umowy wstecz - i pewnie pobrane oplaty za
    prowadzenie (2,50) i za przelew (0,50) grzecznie wystornują ;-))))
    *** blad ***

  • 3. Data: 2003-07-30 14:07:53
    Temat: Re: Millenet - zmiana "cennika" wstecz
    Od: "Lopez" <l...@p...onet.pl>

    > Tym razem zrobili zmiane warunkow umowy wstecz - i pewnie pobrane oplaty
    za
    > prowadzenie (2,50) i za przelew (0,50) grzecznie wystornują ;-))))

    No ale mi nic nie pobrali po 15 czerwca :-(

    ;-)

    Pzdrwm.

    --
    Lopez de Bytom en Silesia

  • 4. Data: 2003-07-31 07:06:41
    Od: Radoslaw Dabrowski <r...@f...pl>

    > Tym razem zrobili zmiane warunkow umowy wstecz - i pewnie pobrane oplaty za
    > prowadzenie (2,50) i za przelew (0,50) grzecznie wystornują ;-))))
    > *** blad ***

    Ani mi, ani 3 innym znajomych, ktorzy maja dostep przez Millenet nie
    pobrali zadnych oplat w tym czasie, wiec chyba tylko zapomnieli wczeniej
    zmienic przypisu w TOiP :-)
    Nie ma czego stornowac :-)

    Pozdrawiam
    Radek

  • 5. Data: 2003-07-31 08:35:48
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Radoslaw Dabrowski" <r...@f...pl> napisał w wiadomości
    and.pl...

    > Ani mi, ani 3 innym znajomych, ktorzy maja dostep przez Millenet nie
    > pobrali zadnych oplat w tym czasie, wiec chyba tylko zapomnieli wczeniej
    > zmienic przypisu w TOiP :-)
    > Nie ma czego stornowac :-)

    Sadzac po nieudanej (?) modernizacji millenetu z ostatniego weekendu po
    prostu usankcjonowali fakt, ze aktualna wersja millenetu nie umie naliczac
    prowizji...;-))

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 6. Data: 2003-07-31 08:55:01
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Slawek Kos"
    > Sadzac po nieudanej (?) modernizacji millenetu z ostatniego weekendu po
    > prostu usankcjonowali fakt, ze aktualna wersja millenetu nie umie naliczac
    > prowizji...;-))

    przelewow po 0,50 nie zrobilem od nich w tym czasie,
    ale prowizje 2,50 millenet 30 czerwca pobral
    tyle, ze 31 maja i 30 kwietnia tez zaplacilem po 2,50 za prowadzenie
    rachunku, wiec moze promocji zadnej u mnie nie bylo ???
    *** blad ***

  • 7. Data: 2003-07-31 09:25:29
    Od: "Grzegorz Niedzwiecki" <n...@a...sggw.waw(wytnij-to).pl>

> [...]
    > tyle, ze 31 maja i 30 kwietnia tez zaplacilem po 2,50 za prowadzenie
    > rachunku, wiec moze promocji zadnej u mnie nie bylo ???

    Mi nic nie policzyli, tylko standardowe 2 PLZ jak zawsze.

  • 8. Data: 2003-07-31 10:09:29
    Od: Radoslaw Dabrowski <r...@f...pl>

> [...]
    > tyle, ze 31 maja i 30 kwietnia tez zaplacilem po 2,50 za prowadzenie
    > rachunku, wiec moze promocji zadnej u mnie nie bylo ???

    Ta prowizja to nie za millenet tylko za prowadzenie rachunku pewnie (np.
    rachunek Indeks). Millenet bedzie kosztowal 2 zl/mies :-)

    Pozdrawiam
    Radek

  • 9. Data: 2003-07-31 10:14:27
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Radoslaw Dabrowski"
    > Ta prowizja to nie za millenet tylko za prowadzenie rachunku pewnie (np.
    > rachunek Indeks). Millenet bedzie kosztowal 2 zl/mies :-)

    no to faktycznie - system nie pobieral prowizji wiec to wstecz
    usankcjonowali

    Czy ktos robil przelew z millenetu za 0,50 po 15 czerwca, czy równiez
    przelewy nadal byly bez prowizji?
    *** blad ***

  • 10. Data: 2003-07-31 11:20:33
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

> [...]
    > usankcjonowali
    >
    > Czy ktos robil przelew z millenetu za 0,50 po 15 czerwca, czy równiez

    Przelewalem bez prowizji.
    Dzis wiem, dlaczego bez...;-)

    --
    Pozdrowienia