  • 1. Data: 2002-11-12 11:25:33
    Temat: MultiBank - zajął 2 miejsce w rankingu studenckich ROR-ów miesięcznika "Dlaczego"
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Hej!
    Wie ktos kto byl pierwszy? PKO BP, czy Pekao SA?

    ----
    Krzysztof Drusz z Multibanku:

    MultiBank - zajął 2 miejsce w rankingu studenckich ROR-ów miesięcznika
    "Dlaczego"
    MultiBank - detaliczna część BRE Banku SA - wraz ze swoim rachunkiem
    MultiKonto jestem zajął 2 miejsce w rankingu studenckich ROR-ów
    miesięcznika...
    http://beta.prnews.pl/html/display?article=1231

    --
    Michal 'Amra' Macierzynski
    www.prnews.pl - swiat e-bankow

  • 2. Data: 2002-11-12 12:53:12
    Od: "berdycz" <p...@b...pl>

    Użytkownik "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl> napisał w
    wiadomości news:aqqo98$484$1@news.onet.pl...
    > Wie ktos kto byl pierwszy? PKO BP, czy Pekao SA?

    Polska Kasa Opieki Spółka Akcyjna

    potem była
    Powszechna Kasa Oszczędności

  • 3. Data: 2002-11-12 13:51:08
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    > Polska Kasa Opieki Spółka Akcyjna
    >
    > potem była
    > Powszechna Kasa Oszczędności

    hehehe - ale ja mowie o tym rankingu :)

  • 4. Data: 2002-11-12 20:28:29
    Od: p...@p...onet.pl

    Michal 'Amra' Macierzynski napisał:

    Hej!
    > Wie ktos kto byl pierwszy? PKO BP, czy Pekao SA?

    >Ranking Studenckich ROR-ów

    BANK I KONTO SUMA UZYSKANYCH PUNKTÓW
    1. PKO BP: 4,95
    Superkonto Student
    2. Multibank: 4,65
    Multikonto Jestem
    3. BZ WBK: 4,36
    Konto 24 X-tra Student
    źródło: http://pieniadze.korba.pl/index.php?
    menu=art&idkat=353&idart=8743&aktualna_strona=4

    Pozdrawiam
    Piotr