  • 11. Data: 2003-07-01 12:39:58
    Temat: Re: jak wypelnic przelew na poczcie do mbanku ?
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Użytkownik "david" <d...@p...fm> napisał w wiadomości
    news:bdrtkc$olb$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Jakieś 2 miesiące temu robiłem wpłatę na konto przy pośrednictwie Poczty
    > (pierwszy raz i nigdy więcej). Wpisałem wszystko tak jak powinno być, a
    pani
    > w okienku "ja tego nie mogę przyjąć, bo nie ma nazwy banku". Moje próby
    > wytłumaczenia, że jest to zapisane w nr rozrachunkowym 11402004 nie
    > przyniosły żadnych rezultatów, no i musiałem dopisać za swoim adresem w
    > nazwie odbiorcy dopisać "BRE Bank S.A. - WBE/Łódź"

    Jak tak o pocztach mówimy: :-)

    http://www.google.pl/groups?dq=&hl=pl&lr=&ie=UTF-8&o
    e=UTF-8&threadm=a1idv2%2
    4hjc%249%40news.onet.pl&rnum=1&prev=/groups%3Fq%3Dg:
    thl443919967d%26dq%3D%26
    hl%3Dpl%26lr%3D%26ie%3DUTF-8%26oe%3DUTF-8%26selm%3Da
    1idv2%2524hjc%25249%2540
    news.onet.pl%26rnum%3D1

    Sklejcie sobie linka. :-)

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl; 0501950782

  • 12. Data: 2003-07-01 12:50:41
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Wojciech Nawara" <n...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    4hjc%249%40news.onet.pl&rnum=1&prev=/groups%3Fq%3Dg:
    thl443919967d%26dq%3D%26

    hl%3Dpl%26lr%3D%26ie%3DUTF-8%26oe%3DUTF-8%26selm%3Da

    Nie musicie :-)

    http://tinyurl.com/fq0l

    Tekst mój, stary bo stary ale zawsze miło się go czyta i wspomina. ;-)))

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl; 0501950782

  • 13. Data: 2003-07-01 13:12:46
    Od: "Piotr Grzegorz Skowronski" <s...@S...PRECZgazeta.pl>

    david wrote:

> [...]
    > Poczty (pierwszy raz i nigdy więcej). Wpisałem wszystko tak jak
    > powinno być, a pani w okienku "ja tego nie mogę przyjąć, bo nie ma

    Pani na bakier ze standardami...

> [...]
    > rozrachunkowym 11402004 nie przyniosły żadnych rezultatów, no i
    > musiałem dopisać za swoim adresem w nazwie odbiorcy dopisać "BRE Bank

    Ciekawe co by było, gdyby przez ten dopisek jakiś automat cofnął przelew
    ;))

    --
    ukłony - skowi
    skowi (at) gazeta pl