  • 21. Data: 2019-03-05 05:56:08
    Temat: Re: jak wyciągać PLN z Alior Kantor
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Dawid Rutkowski <d...@w...pl> writes:

    [..]

    > Google groups w wersji mobilnej niestety nie pozwala cytować - dziwi mnie to, ale
    może dorobią. Ale do nagłówków dopisuje info o tym, na który post jest to odpowiedź.
    > Chyba że tak lubisz czytać po kilka razy to samo...

    No właśnie nie lubię i dlatego nie chcę ściągąć całych postów.
    KJ

    --
    http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/
    You've been telling me to relax all the way here, and now you're telling

  • 22. Data: 2019-03-05 07:57:01
    Od: ń <k...@t...sie>

    I żeby po włączeniu widoku trzech pierwszych linijek / pierwszych 200 znaków nie
    widzieć dwustu takich samych postów w wątku.

    -----
    > Po to jesteśmy na usenecie, a nie na jakimś forum czy innym fajansie, zeby
    korzystać z możliwości, jakie daje.

  • 23. Data: 2019-03-05 09:25:35
    Od: ń <k...@t...sie>

    W KRS nie ma informacji o rachunkach bankowych spółek, a w sumie szkoda. Gdzieś chyba
    jest inny przepis o wymogu podawania rachunku
    bankowego na pismach firmowych, ale "nie mamy i co nam Pan zrobisz".
    Podobnie wydaje mi się, że bank nie wykreśli z karty pełnomocnictw osób fizycznych z
    samej przyczyny rezygnacji tychże z członkostwa
    w zarządzie spółki - ale może się mylę?
    Czynności dokonane przed bankiem przez były już zarząd pozostają zdaje się ważne.
    Nasze kochane inaczej państwo wręcz zaprasza do przekrętactwa 10^6+.
    Znam spółki z formalnym brakiem zarządu od lat lub prezesem jest pijaczek spod
    okolicznej budki z piwem, spółki nadal toczą procesy
    przed sądami przy pomocy dawno ustanowionego pełnomocnika (generalnie pełnomocnik
    służy do odwlekania postepowania przeciw spółce w
    niebyt), a byłe członki przychodzą na wszystkie rozprawy w charakterze "publiczności"
    i sąd ma to w d... (i np. nie żąda
    potwierdzenia ważności pełnomocnictwa procesowego).

    -----

  • 24. Data: 2019-03-05 09:25:39
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    > Hmm, widok "drzewka" w czytniku w ząbki kole?

    Mam drzewko, ale mam też wyłączone pokazywanie już przeczytanych.
    Jak ktoś odpowie nawet na mój post bez cytatu, to bywa, że nie jestem
    pewien czy on pisze do mnie, czy nie do mnie bo w drzewku jest podpięty
    pod jakiś inny nie przeczytany.
    P.G.