  • 11. Data: 2019-03-03 17:58:07
    Temat: Re: jak wyciągać PLN z Alior Kantor
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Brzmi jak ukrywanie majatku przed komornikiem, a to juz karalne :-)
    No i jak sie te pieniadze na kontach innych spolek znalazly - bo to
    tez moze byc karalne. Lub opodatkowane.

    A swoja droga - czy nie powinno byc wyjatku na oplaty sadowe i
    podobne?
    Bo wyglada na "ubezwlasnowolnienie" spolki - nawet sie nie moze do
    sadu odwolac, bo nie moze oplacic wniosku.

    Widac trzeba miec konto na Kajmanach :-)

    Dnia Sun, 3 Mar 2019 16:48:21 +0100, ń napisał(a):
    > A tak swoją drogą czy depozyt nieprawidłowy to wykroczenie/czyn
    niedozwolony/przestępstwo?
    > Spółka kapitałowa nie ma własnego rachunku (m.in. komornik podczas egzekucji p-ko
    spółce nie znalazł jakiegokolwiek rachunku w
    > systemie ognivo), natomiast do płatności (przykładowo do opłat sądowych) spółka
    posługuje się rachunkiem którejś ze spółek
    > powiązanych z nią osobowo/kapitałowo.
    >

    > -----
    więcej od darowizny

  • 12. Data: 2019-03-03 18:05:17
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Dawid Rutkowski <d...@w...pl> writes:

    > Hmm, za Rydzyka chyba ktoś kiedyś grzywnę zapłacił - i sam jeszcze za to zapłacił
    drugą.
    > Sprawa do prokuratora.

    Ale to nie ma nic wspólnego z depozytem nieprawidłowym.

    http://odroczenie-kary.pl/kto-moze-zaplacic-grzywne-
    za-skazanego/

    KJ

    --
    http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/
    marriage, n.:

  • 13. Data: 2019-03-03 18:36:32
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    J.F. pisze tak:

    > Widac trzeba miec konto na Kajmanach :-)

    Tobie co się stało? Przyłaczasz sie do parti ń?

    --
    Piotrek

    Grosz do grosza i bedzie kokosza

  • 14. Data: 2019-03-03 22:40:07
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 03 Mar 2019 17:36:32 GMT, PiteR napisał(a):
    > Tobie co się stało? Przyłaczasz sie do parti ń?

    Specjalnie dla niego tak pisze,
    moze kiedys zrozumie dlaczego nalezy poprawnie cytowac, jak sam sire
    pogubi :-)

    J.

  • 15. Data: 2019-03-04 11:59:54
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    W dniu 2019-03-03 o 22:40, J.F. pisze:

    > Specjalnie dla niego tak pisze,
    > moze kiedys zrozumie dlaczego nalezy poprawnie cytowac, jak sam sire
    > pogubi :-)

    A może lepiej będzie nie odpowiadać na posty, które przez idiotyczną
    kolejność wypowiedzi są niezrozumiałe.
    P.G.

  • 16. Data: 2019-03-04 17:45:25
    Od: ń <k...@t...sie>

    A konkretnie który kodeks i artykuł?

    Spółki z nieograniczoną nieodpowiedzialnością (to taki twór lobbystów żeby im
    wszystkim żyło się lepiej) są sprytne, zarządu nie
    mają ale pełnomocnictwa w banku jak najbardziej, do tego prokurenta który raz gdy to
    wygodne niczego nie może i nie musi, drugi raz
    gdy wygodne to na odwrót.

    -----

  • 17. Data: 2019-03-04 18:02:08
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    A co za kuń robi interesy za sp. z o.o., której w KRS nie sprawdził?

  • 18. Data: 2019-03-04 18:50:32
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2019-03-04 o 11:59, Piotr Gałka pisze:

    > A może lepiej będzie nie odpowiadać na posty, które przez idiotyczną
    > kolejność wypowiedzi są niezrozumiałe.

    O tym wie każdy. A przynajmniej każdy, kto ma choć trochę szacunku dla
    samego siebie.
    Ale niektórzy lubią, kiedy im się pluje w twarz. Przy okazji wyciągają
    ludziom ścierwo z kibla. :( Zamiast podyskutować sobie prywatnie. :/

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl/

  • 19. Data: 2019-03-04 20:42:03
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    > Przecież proponuję rachunki bez żadnych opłat.
    > Skarbonkę zamykaj, tylko debil (90% Polaków) płaci za usługi bankowe.

    Ciekawi mnie, czy jest szansa, że opanujesz cytowanie wypowiedzi, do
    której się odnosisz?
    Wiem, że to jest mocno skomplikowane, trzeba do tego niezwykłego wysiłku
    intelektualnego, ale inni dają radę jakoś... Co prawda nie wszyscy ("ń"
    czy kogutek) ale chyba nie jesteś aż taką amebą umysłową?

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl/

  • 20. Data: 2019-03-04 22:52:26
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu poniedziałek, 4 marca 2019 20:42:08 UTC+1 użytkownik Akarm napisał:

> [...]
    > intelektualnego, ale inni dają radę jakoś... Co prawda nie wszyscy ("ń"
    > czy kogutek) ale chyba nie jesteś aż taką amebą umysłową?

    Hmm, widok "drzewka" w czytniku w ząbki kole?
    Po to jesteśmy na usenecie, a nie na jakimś forum czy innym fajansie, zeby korzystać
    z możliwości, jakie daje.

    Google groups w wersji mobilnej niestety nie pozwala cytować - dziwi mnie to, ale
    może dorobią. Ale do nagłówków dopisuje info o tym, na który post jest to odpowiedź.
    Chyba że tak lubisz czytać po kilka razy to samo...