  • 1. Data: 2012-11-04 20:22:07
    Temat: jak powiązać BGŻ Optimę z BlueCash-em?
    Od: Sebastian <k...@g...pl>

    wnerwia mnie ten "rachunek powiązany" w innym banku.

    czy da sie to jakoś obejść? np. ustanowić 20 różnych rachunków
    powiązanych? albo jeden ale należący do BlueCash?

  • 2. Data: 2012-11-04 20:40:39
    Temat: Re: jak powiązać BGŻ Optimę z BlueCash-em?
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Sun, 04 Nov 2012 11:22:07 -0800, Sebastian napisał(a):

    > wnerwia mnie ten "rachunek powiązany" w innym banku.
    >
    > czy da sie to jakoś obejść? np. ustanowić 20 różnych rachunków
    > powiązanych? albo jeden ale należący do BlueCash?

    A nie lepiej ustawić sobie powiązany do Synka (o ile oczywiście masz) -
    tam masz 10 przelewów BC miesięcznie darmowych.

    --
    xbartx

  • 3. Data: 2012-11-04 21:09:44
    Od: Sebastian <k...@g...pl>

    > A nie lepiej ustawić sobie powiązany do Synka (o
    > ile oczywiście masz) tam masz 10 przelewów BC
    > miesięcznie darmowych.

    już to zrobiłem na samym początku! Ale boli mnie czas
    oczekiwania na przepłynięcie kasy z BGŻO do Synca.
    I to chciałbym usprawnić.

  • 4. Data: 2012-11-04 21:15:40
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Sun, 04 Nov 2012 12:09:44 -0800, Sebastian napisał(a):

    > już to zrobiłem na samym początku! Ale boli mnie czas oczekiwania na
    > przepłynięcie kasy z BGŻO do Synca.
    > I to chciałbym usprawnić.

    Bardziej już chyba się nie da. No chyba, żeby mieć konto w BGŻ i wtedy.
    Ja tam niestety nie mam więc się nie wypowiem ale pełno na grupie jest
    amatorów orzechów od Baśki, więc może coś powiedzą ;)

    --
    xbartx

  • 5. Data: 2012-11-04 21:23:50
    Od: "[sas]" <n...@e...com>

    W dniu 04.11.2012 o 21:15 xbartx <b...@h...net> pisze:

> [...]
    > Ja tam niestety nie mam więc się nie wypowiem ale pełno na grupie jest
    > amatorów orzechów od Baśki, więc może coś powiedzą ;)

    To chyba nic nie da, jeśli chodzi o sesje wychodzące, bo:
    - sesje wychodzące z Banku BGŻOptima do BGŻ są realizowane zgodnie z
    sesjami wychodzącymi,
    Przy okazji:
    - sesje przychodzące w przypadku przelewów z BGŻ do BGŻOptima są
    księgowane co 15 minut od godz. 8.30 do 18:00.
    [sas]

  • 6. Data: 2012-11-05 10:45:23
    Od: Sebastian <k...@g...pl>

    > To chyba nic nie da, jeśli chodzi o sesje wychodzące, bo:
    > - sesje wychodzące z Banku BGŻOptima do BGŻ są realizowane
    > zgodnie z sesjami wychodzącymi,

    poważnie?

  • 7. Data: 2012-11-05 10:51:37
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Sebastian <k...@g...pl> writes:

    > poważnie?

    A dlaczego Cię to tak dziwi? Jeszcze nie tak dawno (rok czy 2) przelewy
    mBank<->Multibank<->duże BRE również były obrabiane w terminach
    eliksiru.

    KJ

    --
    http://blogdebart.pl/2012/06/24/hiena/
    "Of course power tools and alcohol don't mix. Everyone knows power tools aren't

  • 8. Data: 2012-11-05 11:24:35
    Od: Sebastian <k...@g...pl>

    > A dlaczego Cię to tak dziwi? Jeszcze nie tak dawno (rok czy 2)
    > przelewy mBank<->Multibank<->duże BRE również były obrabiane
    > w terminach eliksiru.

    dlatego że jest to wyjątek od ogólnopolskiej zasady księgowania
    przelewów wewnętrznych na bieżąco

  • 9. Data: 2012-11-05 11:33:06
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Sebastian <k...@g...pl> writes:

    > dlatego że jest to wyjątek od ogólnopolskiej zasady księgowania
    > przelewów wewnętrznych na bieżąco

    A to się zdziwią w ing, bzwbk, czy dbpbc ... [1]
    KJ

    [1] czy tam już "na bieżąco" księgują w weekendy?
    --
    http://blogdebart.pl/2012/06/24/hiena/
    Contains no artificial colors or ingredients.

  • 10. Data: 2012-11-05 13:04:08
    Od: W <w...@w...pl>

    Kamil Jońca wystukał, co następuje:

    > A to się zdziwią w ing, bzwbk, czy dbpbc ... [1]
    > KJ
    >

    > [1] czy tam już "na bieżąco" księgują w weekendy?

    Funkcjonuje coś takiego jak powiększenie salda, ale środki i tak są
    zaksięgowane po weekendzie bodajże