  • 1. Data: 2012-11-04 20:03:04
    Temat: BGŻO kolejne kuriozum marketingowe
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Właśnie wykonuję przelew z BGŻO. Nowy przelew > kwota > data > opis >
    wyślij a tu pojawia się:

    Zanim potwierdzisz, sprawdź naszą najlepszą propozycję!
    Zanim wykonasz przelew wychodzący, sprawdź ofertę, którą przygotowaliśmy
    specjalnie dla Ciebie.
    Skontaktuj się z nami: 801 280 280 lub +48 22 574 37 00.

    Aby kontynuować kliknij Kontynuuj przelew.

    P.pierdoliło tam już kogoś dokumentnie? Jak tak dalej pójdzie to niedługo
    żeby zrobić głupi przelew trzeba się będzie naklikać lepiej niż 'Rajanie',
    żeby kupić bilet jak najtaniej :/

    BGŻO - ale tandeta! :)

    --
    xbartx

  • 2. Data: 2012-11-04 20:49:33
    Temat: Re: BGŻO kolejne kuriozum marketingowe
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    xbartx wrote:

> [...]
    > żeby zrobić głupi przelew trzeba się będzie naklikać lepiej niż 'Rajanie',

    ciesz sie, ze nie musisz dooglądać filmiku do konca, zanim pojawi sie
    przycisk kontynuuj.

  • 3. Data: 2012-11-04 21:04:00
    Od: Sebastian <k...@g...pl>

    to jakaś ogólnopolska akcja okazywania klientowi że go olewamy? dzwonię do inteligo
    to jestem terroryzowany koniecznością wysłuchanai jakiś reklam lokaty której w ogóle
    nie mam ochoty zakładać. w banku "ptaszkowym" podobnie.

    mogliby wykazać się szczerością i nagrać powitanie: "szanowny kliencie, wypierdalaj z
    naszego banku, liczę do trzech raz dwa trzy. O, Boże, ta maruda jeszcze tu jest i się
    nadal nie rozłączyła?! Ok, słuchamy marudę, która przeszkadza nam w piciu kawy.
    Strzeszczaj się, byle szybko albo spierdalaj"