  • 11. Data: 2003-01-07 08:10:50
    Temat: Re: jak policzy
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Mariusz Mroczkowski"
    > Chętnie używam excela 3 (bo miesci sie na dyskietce i moge go odpalic na
    > dowolnym komputerze w zasiegu - bez łażenia z laptopem), ale mam tez na
    > stacjonarnym 97PL i zapewniam, ze czyta (z jednoczesna translacja na PL)
    pliki
    > 3.0 (English).

    wiem, bylem wsciekly jak mi przetłumaczył kiedyś wszystkie funkcje ;-)

    > Co do separatora, to zależy jaki znak ustawiłeś w "Ustawienia Regionalne"
    > (Panel Kontolny) jako tzw. "Separator Listy".
    > Ja mam wstawiony ";" (który uważam za wygodniejszy i jednocześnie bardziej
    > "swojski" niż "pipe").

    Panel sterowania, opcje regionalne -> nie ma nic o separatorze listy
    *** blad ***

  • 12. Data: 2003-01-07 23:31:01
    Od: Mariusz Mroczkowski <M...@p...f127.n480.z2.fidonet.org>

    Hello All!

    04 Jan 03 21:47, Aga pisal do All:

    From: "Mariusz Mroczkowski"
    <M...@p...f127.n480.z2.gate.micha.waw
    .pl>
    To: "Aga" r...@g...pl

    Your message could not be delivered to the following address:
    <r...@p...gazeta.pl>: Unknown recipient

    Pozdrawiam!
    Mariusz -=maVox=-

  • 13. Data: 2003-01-09 18:05:53
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Mariusz Mroczkowski"

    > To: "Aga" r...@g...pl
    >
    > Your message could not be delivered to the following address:
    > <r...@p...gazeta.pl>: Unknown recipient

    ja jej 6 stycznia tez wyslalem arkusik na r...@g...pl i mi go nie
    odrzucilo ;-)
    *** blad ***

  • 14. Data: 2003-01-09 18:31:00
    Od: Mariusz Mroczkowski <M...@p...f127.n480.z2.fidonet.org>

    Hello All!

    07 Jan 03 09:10, blad pisal do All:

    b> Panel sterowania, opcje regionalne -> nie ma nic o separatorze listy
    b> *** blad ***

    Które windows?
    - wszystkie 9x mają w Start/Uruchom/Panel Sterowania/Ustawienia regionalne/ i
    tam zakladkę "Liczba", a w niej na końcu "separator listy"

    W zakładce "Data", też mam w zwyczaju ustawiac powszechnie stosowany
    w codziennym użyciu "dd-mm-rr" zamiast narzuconego normą "rr-mm-dd".

    Pozdrawiam!
    Mariusz -=maVox=-

  • 15. Data: 2003-01-09 18:38:01
    Od: Mariusz Mroczkowski <M...@p...f127.n480.z2.fidonet.org>

    Hello All!

    MM> <r...@p...gazeta.pl>: Unknown recipient

    Sorry, - zrobiłem literówke i nie zauważyłem zamiany.
    Wysyłam ponownie.

    Pozdrawiam!
    Mariusz -=maVox=-

  • 16. Data: 2003-01-09 18:53:27
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    In news:1041985908@p19.f127.n480.z2.ftn, Mariusz Mroczkowski wrote:

> [...]
    .pl>
    > To: "Aga" r...@g...pl
    >
    > Your message could not be delivered to the following address:

    Ja tu widzę typowy proces fonologiczny m -> n

    Nastąpiło upodobnienie wsteczne miejsca artykulacji.

    --
    Robert

  • 17. Data: 2003-01-10 06:26:46
    Od: "Aga" <r...@g...pl>

    blad wrote:
    > Użytkownik "Mariusz Mroczkowski"

    > ja jej 6 stycznia tez wyslalem arkusik na r...@g...pl i mi go
    > nie odrzucilo ;-)
    > *** blad ***

    sorki ze nie podziekowalam dzieki wszystko doszło i działa faktcznie
    zrobiłeś bład w adresie

    --
    "Dzien dobry panstwu. Chcialem, powiedzmy, opowiedziec o sobie
    troszeczke i zainteresowac was swoimi... swoja poezja, ktora w zasadzie

  • 18. Data: 2003-01-10 07:26:34
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    In news:1042141107@p19.f127.n480.z2.ftn, Mariusz Mroczkowski wrote:

> [...]
    >
    > W zakładce "Data", też mam w zwyczaju ustawiac powszechnie stosowany
    > w codziennym użyciu "dd-mm-rr" zamiast narzuconego normą "rr-mm-dd".

    Dobry pomysl, dzięki :)

    Ja mam ustawioną kropke jako separator dziesietny (programy niektore
    zachodnie zle dzialaja przy domyslnym polskim przecinku).

    blad, powinien byc separator listy, poszukaj wytrwale

    --
    Robert

  • 19. Data: 2003-01-10 08:35:31
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Mariusz Mroczkowski"
    > - wszystkie 9x mają w Start/Uruchom/Panel Sterowania/Ustawienia
    regionalne/ i
    > tam zakladkę "Liczba", a w niej na końcu "separator listy"

    dzięki - znalazłem tego | - chyba sam go tam wsadziłem ;-))
    ale nie wiedziałe, że odezwie się równiez w excelu
    (myslałem że nowy excel już tak ma)
    *** blad ***