  • 1. Data: 2003-01-02 14:04:39
    Temat: [mBank] z eMAX na eKONTO!?
    Od: "raV" <r...@a...pasjo.net.pl>

    chcialbym "zamienic" konto eMAX... na eKONTO w mBanku....
    przerabial to ktos z grupowiczow?

    pozdrawiam
    raV

  • 2. Data: 2003-01-02 14:13:00
    Temat: Re: [mBank] z eMAX na eKONTO!?
    Od: "Marcin" <m...@w...pl>

    Użytkownik "raV" <r...@a...pasjo.net.pl> napisał w wiadomości
    > chcialbym "zamienic" konto eMAX... na eKONTO w mBanku....
    > przerabial to ktos z grupowiczow?
    >
    > pozdrawiam
    > raV

    A po co przecież można mięć oba emaxa nawet 3 szt.

  • 3. Data: 2003-01-02 14:18:57
    Od: "raV" <r...@a...pasjo.net.pl>

    > A po co przecież można mięć oba emaxa nawet 3 szt.

    no powiedzmy ze nie podoba mi sie ta oplata 36zl za karte :(
    dlatego eMaxa chcialbym w ogole zlikwidowac a uzywac eKONTO

    pozdrawiam
    raV

  • 4. Data: 2003-01-02 14:24:03
    Od: "Kovalek" <k...@c...nu>

    > no powiedzmy ze nie podoba mi sie ta oplata 36zl za karte :(
    > dlatego eMaxa chcialbym w ogole zlikwidowac a uzywac eKONTO

    Do eMaxa wcale nie musisz zamawiac karty i placic 36zl. Jesli jednak wogole
    nie chcesz miec eMaxa to zadzwon do mLinki i popros o zamkniecie eMaxa.
    Jesli nie masz eKonta, to powiedz, ze chcesz otworzyc eKonto.
    0-801 362 265 - dla przypomnienia

    Leszek Kowalski

  • 5. Data: 2003-01-02 14:24:44
    Od: "Rafał J. Czekała" <r...@w...pl>

    > no powiedzmy ze nie podoba mi sie ta oplata 36zl za karte :(
    > dlatego eMaxa chcialbym w ogole zlikwidowac a uzywac eKONTO

    No właśnie ;-) Po co komu eKONTO? ;-) Zrezygnuj z karty do eMaxa, a eKonto
    służy tylko do pobierania gotówki z Euronetu;
    Może jednak zostaw eMaxa ze względu na w miarę atrakcyjne oprocentowanie,
    hihi

    Nie mogłem się powstrzymać ;-)

    RJCz