  • 1. Data: 2003-01-02 14:19:29
    Temat: Wplata, przekaz - Niemcy-Polska
    Od: "Mirek \(Nicos\)" <n...@g...pl>

    WItam!

    Poszukuje najtanszego sposobu na nastepujaca transakcje: osoba przebywajaca
    (obywatelstwo polskie) chce wplacac badz przekazywac pieniadze do Polski.
    Jak to zrobic?

    Pozdrawiam,
    Mirek

  • 2. Data: 2003-01-03 00:40:31
    Temat: Re: Wplata, przekaz - Niemcy-Polska
    Od: Miernik <m...@c...pl>

    > Poszukuje najtanszego sposobu na nastepujaca transakcje: osoba przebywajaca
    > (obywatelstwo polskie) chce wplacac badz przekazywac pieniadze do Polski.

    http://www.moneybookers.com/

    Z "tamtej strony" (w Niemczech) wpłacasz/przelewasz na ich konto
    bankowe, a potem na powyższym WWW możesz sobie to przelać na dowolne
    konto na świecie płacąc prowizję 1.50 EURO.

    Ja osobiści nie próbowałem, ale ktoś tu na grupie pisał że mu
    rzeczywiście doszło na konto w polsce za 1.50 EURO.

    P.S. Byłbym widzięczny gdyby ten ktoś się pochwalił do jakiego banku w
    Polsce to przelewał i ile to trwało.

    --
    Miernik _____________________________________
    / /

  • 3. Data: 2003-01-03 08:52:43
    Od: "Mirek \(Nicos\)" <n...@g...pl>

    Użytkownik "Miernik" <m...@c...pl> napisał w wiadomości
    Polski.

    > http://www.moneybookers.com/

    Dzieki za info. Jak przeciwicze to przekaze opinie.
    Pzd, Mirek

  • 4. Data: 2003-01-03 09:50:35
    Od: "marcin" <p...@p...fm>

> [...]
    > bankowe, a potem na powyższym WWW możesz sobie to przelać na dowolne
    > konto na świecie płacąc prowizję 1.50 EURO.

    a w drugą stronę (polska - niemcy) to też działa?