    From: k...@s...homedns.org (Zbigniew Szalbot)
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: jak dziala bilansowanie kredytu oszczednosciami
    Date: 16 Apr 2007 11:51:18 +0200

    Witam,

    Chcialem zapytac osoby, ktore maja doswiadczenie z kredytami jak dziala
    bilansowanie kredytu oszczedniosciami.

    Znalazlem taka informacje na stronach PKO BP:

    "jeżeli środki znajdujące się na ROR są wyższe od ustalonego limitu
    górnego - nadwyżka przekazywana jest na rachunek bilansujący

    jeżeli środki znajdujące się na rachunku bilansującym każdego dnia
    powodują, obniżenie podstawy do obliczania odsetek , a tym samym
    zmniejszają koszt spłaty kredytu.

    Z bilansowania kredytu oszczędnościami mogą skorzystać osoby zaciągające
    kredyt w PLN. Opcja bilansowania działa w okresach trzyletnich."

    Zakladajac, ze ustalam sobie gorny limit w wysokosci 6 tys. PLN i mam na
    koncie 10 tys. PLN, co mi to da w sensie bilansowania kredytu? Jak to
    dziala? Czy warto w to wchodzic czy lepiej moze po prostu te 4 tys. PLN
    przeznaczyc na przedterminowa splate czesci kredytu?

    Z gory bardzo dziekuje za informacje!

    Zbigniew Szalbot