  • 1. Data: 2002-05-04 12:29:43
    Temat: [OT] mBank
    Od: "Robert" <r...@g...pl>

    Witam serdecznie,

    jesli ktoś z Państwa by był zainteresowany założeniem konta w mBanku
    www.mbank.com.pl i chciałby podać ciąg cyfr osoby polecającej to zapraszam.
    Ostatnie 8 cyfr:
    24998408

  • 2. Data: 2002-05-04 12:45:51
    Temat: Re: [nie OT] mBank
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Robert" <r...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Witam serdecznie,
    >
    > jesli ktoś z Państwa by był zainteresowany założeniem konta w mBanku
> [...]

    To juz kolejny post tego typu od wczoraj... Pisalem tu wielokrotnie, ze
    jestem przeciwny sprzyjaniu spamowi przez Inteligo, dzis pierwszy raz
    apeluje do mBanku... Prosze o wprowadzenie do regulaminow promocji zapisow,
    ktore beda wykluczaly mozliwosc otrzymania nagrody przez osobe spamujaca.
    Wiem, ze kilka osob z rady mBanku czyta pbb i mam nadzieje, ze popra ten
    apel :).

    Maciej

  • 3. Data: 2002-05-04 12:51:37
    Od: "Robert" <r...@g...pl>

> [...]
    > Wiem, ze kilka osob z rady mBanku czyta pbb i mam nadzieje, ze popra ten

    sorka to już się więcej nie powtórzy tzn spam
    mae culpe

  • 4. Data: 2002-05-04 13:32:35
    Od: "minik" <m...@m...net>

    > sorka to już się więcej nie powtórzy tzn spam
    > mae culpe

    Nie przejmuj sie, wal smialo.

  • 5. Data: 2002-05-04 18:39:13
    Od: <a...@p...onet.pl>

    > sorka to już się więcej nie powtórzy tzn spam
    > mae culpe

    Mea culpa - oprócz netykiety przydałoby Ci się też trochę lekcji łaciny ;-)))

  • 6. Data: 2002-05-04 19:24:50
    Od: "camokiller" <c...@h...pl>

    <a...@p...onet.pl> wrote in message

    > Mea culpa - oprócz netykiety przydałoby Ci się też trochę lekcji łaciny
    ;-)))

    Czy masz na mysli taką łacinę ?;-)))
    http://www.jacol22.republika.pl/Miodek.html

    Kamil
    c...@h...pl

  • 7. Data: 2002-05-04 20:33:50
    Temat: Re: [OT] mBank
    Od: "jo44" <j...@f...onet.pl>

    Użytkownik "Robert" napisał w wiadomości ...

    > jesli ktoś z Państwa by był zainteresowany założeniem konta w mBanku
    > www.mbank.com.pl i chciałby podać ciąg cyfr osoby polecającej to
    zapraszam.
    > Ostatnie 8 cyfr:

    Sieroty po Inteligo znowu się odezwały....

  • 8. Data: 2002-05-05 11:22:52
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    > sorka to już się więcej nie powtórzy tzn spam
    > mae culpe

    A ja chcialbym sie pochwalic tym co dotarlo do mnie przed kilkoma chwilami
    ;)

    <cite>

  • 9. Data: 2002-05-05 11:49:28
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Sun, 5 May 2002 13:22:52 +0200, "MK" <m...@i...pl> wrote:

    >Tak wiec przepraszam wszystkich grupowiczow za zlamanie zasad i wystapienie
    >przeciw zalewaniu pl.biznes.banki lancuszkowymi/piramidowymi ofertami ;)

    Moze ktos juz zdazyl zaktualizowac bota na kasowanie wszystkiego co
    wyglada na pustelnikowy spam. Na inteligo chyba cos takiego chodzilo.

    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl

  • 10. Data: 2002-05-05 14:52:23
    Od: "Robert" <m...@k...wp.pl>

    "jo44" <j...@f...onet.pl> wrote in message

    > Sieroty po Inteligo znowu się odezwały....

    Podawaj z emailem, żeby nie było na "niewinnych" Robertów ;P