  • 1. Data: 2002-05-04 08:40:01
    Temat: drobne oszustwa Multibanku
    Od: "Piotr" <p...@u...interia.pl>

    Przykład:

    Zlecam przelew w dniu 3.V.
    Pieniądze znikaja z rachunku w dniu 4.V (księgowanie operacji).
    Na liście przelewów oczekujących, data wykonania tego przelewu to... 6.V,
    tj. pierwszy najbliższy dzień roboczy.

    Inaczej mówiąc, Multibank przez 2 dni pracuje pieniędzmi nie dla klienta,
    tylko dla siebie.
    Jak ktos nie wierzy, to mogę podesłać screen shoty.
    Pozdrawiam,
    Piotr

  • 2. Data: 2002-05-04 08:45:07
    Temat: Re: drobne oszustwa Multibanku
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Piotr" <p...@u...interia.pl> napisał w
    wiadomości news:3cd39f0a_3@news.vogel.pl...

    > Inaczej mówiąc, Multibank przez 2 dni pracuje pieniędzmi nie dla klienta,
    > tylko dla siebie.

    Takich 'oszustw' dokonuje wiekszosc bankow. W Multi masz mozliwosc wyboru
    daty przelewu. Mogles bez probllemu zlecic przelew na 6 i bys nie mial
    problemu.
    Wydaje mi sie, ze nawet teraz mozesz anulowac przelew i zlozyc jeszcze raz z
    data poniedzialkowa.

    Maciej

  • 3. Data: 2002-05-04 08:45:41
    Od: "MaG" <w...@p...onet.pl>

> [...]
    > tylko dla siebie.
    > Jak ktos nie wierzy, to mogę podesłać screen shoty.

    podobnie jest w bzwbk ale nie wpadajmy w panike:)

  • 4. Data: 2002-05-04 09:40:28
    Od: "Witek" <w...@p...onet.pl>

    > Zlecam przelew w dniu 3.V.
    > Pieniądze znikaja z rachunku w dniu 4.V (księgowanie operacji).
    > Na liście przelewów oczekujących, data wykonania tego przelewu to... 6.V,
    > tj. pierwszy najbliższy dzień roboczy.

    Trzeba bylo od razu zlecic przelew na 6.V :-)) ... wtedy zdejmuja chyba
    srodki 6.V po polnocy, albo zaraz przez I sesja elixiru.
    Chwala im za to ze sa przelewy z data przyszla, tego nawet interBRESOK nie
    ma :-((
    pzd

  • 5. Data: 2002-05-04 10:35:43
    Od: "Henschke" <a...@p...onet.pl>

    Bez przesady - znam parę banków z przelewami z datą przyszłą - i to zarówno
    banków tradycyjnych jak i internetowych.
    Sam często korzystam w Telepekao24
    MS

  • 6. Data: 2002-05-04 10:42:21
    Od: "Krzysztof K. Maj" <k...@k...eu.org>

    Użytkownik "Henschke" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Bez przesady - znam parę banków z przelewami z datą przyszłą - i to
    zarówno
    > banków tradycyjnych jak i internetowych.
    > Sam często korzystam w Telepekao24

    Telepekao24 wprowadziło tę możliwość dopiero jesienią ub.r.
    I też uważam, że chwała im za to.

    --
    Pozdrowienia

    Krzysztof Maj

  • 7. Data: 2002-05-04 11:00:19
    Temat: Re: [OT - TP24] drobne oszustwa Multibanku
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Krzysztof K. Maj" <k...@k...eu.org> napisał w wiadomości

    > Telepekao24 wprowadziło tę możliwość dopiero jesienią ub.r.
    > I też uważam, że chwała im za to.

    Skoro na grupie zagoscilo TP24 to chcialbym zakomunikowac, ze TP24 jest
    gorsze od Citi. W listopadzie ub.r. zlozylem dyspozycje likwidacji rachunku.
    Otrzymalem odpowiedz z banku, ze zaluja ze chce ich opuscic i ze dyspozycja
    zostanie dykonana. Do chwili obecnej rachunek nie zostal zamkniety pewnie
    niedlugo przyjadzie wyciag za kolejny miesiac i bede chciali pobrac znowu
    oplate ra prowadzenie i wyciagi [sprawa dotyczy konta firmowego], na
    szczescie nie maja z czego [w listopadzie zostawilem tylko na oplaty za
    miesiac].
    W ubieglym tygodniu wyslalem poczta wewnetrzna maila z pytaniem jaka jest
    przyczyna zwlekania z wykonaniem dyspozycji. Do chwili obecnej 0 odpowiedzi.
    Hehe, a w ogole to najfajniejsze jest, ze zadnej zarejestrowanej wiadomosci
    przeczytac nie moge [ani tego co ja wysylalem, ani tego co bank mi
    przysylal] pojawiaja sie tylko puste pola temat, numer i tresc.

    Maciej

  • 8. Data: 2002-05-04 11:04:17
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Witek" <
> [...]
    > srodki 6.V po polnocy, albo zaraz przez I sesja elixiru.
    > Chwala im za to ze sa przelewy z data przyszla, tego nawet interBRESOK nie

    chciales chyba napisac "tego TYLKO iterBRESOK nie ma" ;-))
    poniewaz wszystkie banki to maja
    a jak klient zyczy sobie zeby z jego rachunku zdjac forse juz to niech nie
    jęczy ze bank go oszukuje.
    e-PKO w zeszlym roku przelewy w cyklu dziennym wykonywala w poniedzialek rano
    jak data wypadala na weeken, teraz widze u kolezanki ze system "udoskonalili" i
    zdejmuja srodki tego dnia w ktorym klient chcial
    *** blad ***

  • 9. Data: 2002-05-04 11:18:10
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    > chciales chyba napisac "tego TYLKO iterBRESOK nie ma" ;-))
    > poniewaz wszystkie banki to maja

    Czyzby?
    http://www.nordeabank.pl/demo/html2/paym/trns.htm
    http://www.lukas.pl/demo/autoryzacja/zlecenie-przele
    wu_txt.htm
    http://demo.deutsche-bank-24.pl/TwojeKonto/przelewza
    pisz.jsp?akcja=add
    i pewnie jeszcze kilka innych...

    Maciej

  • 10. Data: 2002-05-04 11:24:28
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Sat, 4 May 2002 13:18:10 +0200, "MK" <m...@i...pl> wrote:

    >Czyzby?
> [...]
    Akurat w Lukasie przelew z data przyszla sa tylko troche
    zakamuflowane. Robi się je z menu zlecenia jako zlecenie jednorazowe.
    W DB24 rzeczywiscie tego nie znalazlem.

    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl