  • 1. Data: 2002-02-15 08:57:48
    Temat: inteligo- to juz jest chamstwo
    Od: "Flashmaster" <f...@w...pl>

    widzieliscie u nich na stronie glownej ?
    banerek op. efektywne 10,50% a jak klikniesz to okazuje sie ze 8,26%.......
    szkoda gadac - przy takim podejscu ten bank pojdzie szybko na dno i nawet
    gandalf mu nie pomoze

    pozdr. Marcin

  • 2. Data: 2002-02-15 09:07:23
    Temat: Re: inteligo- to juz jest chamstwo
    Od: "Krzysiek Kozioł" <k...@c...ia.pw.edu.pl>

> [...]
    8,26%.......
    > szkoda gadac - przy takim podejscu ten bank pojdzie szybko na dno i nawet

    Jakie 8,26?
    7,5% - przeciez wprowadzili oprocentowanie progresywne.
    Co akurat mi sie bardzo nie podoba.

    Pzdr. Krzysiek

  • 3. Data: 2002-02-15 09:29:54
    Od: "vernon" <d...@g...com.pl>

    Tez na poczatku sie przerazilem, ale obejrzycie oferty innych bankow i wcale
    nie jest lepiej.

    Tak wiec nie ma co sie burzyc

  • 4. Data: 2002-02-15 09:33:04
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Tak wiec nie ma co sie burzyc

    Ha, ha ha ha hahahahahha
    Obornco Ynteligo. Okazalo sie ze gowniany bank - nie dosc ze oplaty, to
    jeszcze oproecentowanie ponizej wszelkiej jrytkyki.
    dobrze ze mam w BKu i w LGNeie a zastanawialem sie, zeby czesc dac do
    Inteligo (rodzice nie chca trzymac na 6% w Pekao SA)...

    No co za kompromitacja w tym inteligo....

  • 5. Data: 2002-02-15 10:00:30
    Od: "vernon" <d...@g...com.pl>

    Uswiadom mnie jakie sa tam procenty i oplaty za prowadzenie i uslugi

  • 6. Data: 2002-02-15 10:01:21
    Temat: Re: Re: inteligo- to juz jest chamstwo
    Od: aestimator <d...@n...com>

    > Tez na poczatku sie przerazilem, wings obejrzycie oferty innych bankow the
    wcale
    > nie jest lepiej.
    >
    > Tak wiec nie but Co sie burzyc

    Masz racje minik. Jak sie te zmiany szczegolowo przeanalizuje widac, ze
    Inteligo ma ciagle najlepsza oferte. Oprocentowanie 2, 3 razy wyzsze niz w
    innych bankach, najtansza karta do placenia w internecie, emailmoney zaden
    inny bank nie ma takiej uslugi, quickmoney tez, pelny serwis sms bardzo
    tanio itd. Wkrotce rowniez super wypukla VISA. Nie radze zamykac konta w
    Inteligo, bo mozna wpasc z deszczu pod rynne.

  • 7. Data: 2002-02-15 10:08:08
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Fri, Feb 15, 2002 at 10:01:21AM +0000, aestimator wrote:

    > Masz racje minik. Jak sie te zmiany szczegolowo przeanalizuje widac, ze
    > Inteligo ma ciagle najlepsza oferte. Oprocentowanie 2, 3 razy wyzsze niz w
    > innych bankach,

    Jasne, porownuj sie z pkobp i pekaosa ;-)

    > najtansza karta do placenia w internecie,

    Ktora nie wszedzie dziala
    > emailmoney zaden
    > inny bank nie ma takiej uslugi,

    usefull jak cholera

    > quickmoney tez,

    j/w

    > pelny serwis sms bardzo
    > tanio itd.

    No, tutaj faktycznie maja plus. Ale jak mowil Mieczysław Ochódzki -
    'tylko pamietajcie aby wam te plusy nie zaslonily minusow'.

    > Wkrotce rowniez super wypukla VISA.

    ha, ha, ha ....

    > Nie radze zamykac konta w Inteligo, bo mozna wpasc z deszczu pod rynne.

    Myslisz ze jak zmieniasz za kazdym razem swoje wcielenie to oznacza ze
    tyle osob twierdzi ze bedzie karta wypukla? 'klamstwo potwarzane wiele
    razy staje sie prawda' ... ?

    --

    --w

  • 8. Data: 2002-02-15 10:11:12
    Od: "ROBBO" <r...@s...ec.pl>

    aestimator napisał(a) w wiadomości: ...
> [...]
    >tanio itd. Wkrotce rowniez super wypukla VISA. Nie radze zamykac konta w
    >Inteligo, bo mozna wpasc z deszczu pod rynne.

    Sratytaty :)) Lukas bank ma 7,5% na ROR i Vise Classic za darmo.
    Oprocz tego spora oferte lokat (+1% dla internetowych).

  • 9. Data: 2002-02-15 10:16:52
    Od: "Pedroz" <p...@p...onet.pl>

    "aestimator" <d...@n...com> wrote in message
    [...]
    > tanio itd. Wkrotce rowniez super wypukla VISA. Nie radze zamykac konta w
    [...]
    Co to znaczy "super wypukla VISA"? Pogieta jak cholera? ;-P

    --
    pzdr
    Pedroz [BB]

  • 10. Data: 2002-02-15 11:07:07
    Od: aestimator <d...@n...com>

    > Myslisz ze jak zmieniasz za kazdym razem swoje wcielenie to

    Z pamietnika aestimatora ;-)

    15-Feb-2002

    Dzis na pbb znowu zapowiada sie goracy dzien. I znowu dzieki Inteligo, czyli
    kolejne zmiany na korzysc klienta ;-). Oczywiscie jak zwykle znalazl sie
    obronca, nawet mam pewne podejrzenia co do tego kim jest. IP sie nie zgadza,
    ale bardzo latwo to przeciez zamglic. Zdecydowalem sie go poprzec ;-).
    Wysmarowalem posta zachwalajacego Inteligo z zaletami o ktorych pisza na
    ulotkach reklamowych, dodalem pobozne zyczenie klientow, a w szczegolnosci
    jednego i wyslalem.
    Kilka chwil pozniej juz mi sie oberwalo. Szyderstwa nie zauwazono ;PPPP

    Aha, bardzo mi to poprawilo humor, mam nadzieje ze taki nastroj uda mi sie
    utrzymac caly weekend, a nad swoimi wypracowaniami na pbb musze jeszcze
    popracowac ;-).