  • 1. Data: 2004-05-29 10:28:00
    Temat: [Millennium] Wczesniejsza splata CC w Millenet
    Od: "Leon" <l...@w...to.i.to.casper.it.pl>

    Witam!

    Dla tych co jeszcze nie sprawdzali i maja konto w Millennium.
    Od dzisiaj 29.05 dostepna jest wczesniejsza splata CC w Millenecie +
    mozliwosc wyboru % splaty (19 -tego kazdego miesiaca). Tak wiec juz nie
    trzeba robic tego przez Bankolinie.

    Pozdr,
    Leo

  • 2. Data: 2004-05-29 18:01:42
    Temat: Re: [Millennium] Wczesniejsza splata CC w Millenet
    Od: "WaSyL" <w...@r...megapolis.pl>

    "Leon" <l...@w...to.i.to.casper.it.pl> wrote in message
> [...]
    > Od dzisiaj 29.05 dostepna jest wczesniejsza splata CC w Millenecie +
    > mozliwosc wyboru % splaty (19 -tego kazdego miesiaca). Tak wiec juz nie

    hehe, a ja wczoraj wyslalem zapytanie poczta wewn. w tym temacie ;-)

  • 3. Data: 2004-05-29 22:07:38
    Od: "Leon" <l...@w...to.i.to.casper.it.pl>

    Użytkownik "WaSyL" <w...@r...megapolis.pl> napisał w wiadomości

    > "Leon" <l...@w...to.i.to.casper.it.pl> wrote in message

    > hehe, a ja wczoraj wyslalem zapytanie poczta wewn. w tym temacie ;-)

    Za tydzien dostaniesz odpowiedz ze juz jest :)

    Pozdr,
    Leo