  • 1. Data: 2008-05-21 22:23:37
    Temat: inteligo & pkointeligo - przelewy
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    ile idą przelewy z inteligo do inteligo
    a ile pomiedzy inteligo a pko inteligo

    miały iść czasem do pół godziny wg. konsultanta
    czyli oni sami nie bardzo wiedzą

    przelew zrobiony 23:45 a o 00:24 nadal nie ma

  • 2. Data: 2008-05-21 22:51:36
    Temat: Re: inteligo & pkointeligo - przelewy
    Od: "Papkin" <s...@s...net>

    zlotowinfo wrote:
    > ile idą przelewy z inteligo do inteligo
    > a ile pomiedzy inteligo a pko inteligo
    >
    > miały iść czasem do pół godziny wg. konsultanta
    > czyli oni sami nie bardzo wiedzą
    >
    > przelew zrobiony 23:45 a o 00:24 nadal nie ma

    mi przylazl po weekendzie nawet chyba ;( nie pamietam ale mialo isc ok 15
    minut, na stronie inteligo.pl byl nawet "news" o tym i co... i d...

  • 3. Data: 2008-05-21 22:54:30
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "zlotowinfo" g127da$6q3$...@i...gazeta.pl

    > ile idą przelewy z inteligo do inteligo
    > a ile pomiedzy inteligo a pko inteligo

    > miały iść czasem do pół godziny wg. konsultanta
    > czyli oni sami nie bardzo wiedzą

    > przelew zrobiony 23:45 a o 00:24 nadal nie ma

    Niech zgadnę -- nocne przetwarzanie danych. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.

  • 4. Data: 2008-05-21 23:37:07
    Od: KsZZysiek <kszysiek@____tlen.pl>

    > Niech zgadnę -- nocne przetwarzanie danych. :)

    A impreza czeka na wódkę :)

    --
    Krzysiek, Krakow, http://kp.oz.pl/

  • 5. Data: 2008-05-22 08:50:05
    Od: "Sinus" <s...@g...pl>

    zlotowinfo <u...@g...pl> napisał(a):
    > ile idą przelewy z inteligo do inteligo
    > a ile pomiedzy inteligo a pko inteligo

    Inteligo->Inteligo idą on-line

    iPKO->Inteligo w godz. 8-20 też on-line lub max. 30min
    Zlecone wieczorem z reguły przychodzą następnego dnia rano

    --
    Sinus

  • 6. Data: 2008-05-22 09:00:09
    Od: "Maciej Chojecki" <m...@l...home.pl>

    > A impreza czeka na wódkę :)
    >
    > --
    > Krzysiek, Krakow, http://kp.oz.pl/

    To nie ma nic wspólnego z nocnym przetwarzaniem danych(chyba że przelew
    został zlecony zaraz po północy). Wykonując przelew z Inteligo na konto
    prowadzone przez oddział PKOBP konto Inteligo jest obciążane natychmiast,
    natomiast na koncie stacjonarnym PKOBP kwota środków do dyspozycji jest
    powiększana o kwotę przelewu (korzystając z iPKO można to sprawdzić w
    środkach nierozliczonych). Przelewy są realizowane w ciągu kilkunastu minut
    (ogólna zasada- 99% przypadków), ale może się zdarzyć, że potrwa dłużej- np.
    wówczas gdy oddział przetwarza dane (po zamknięciu oddziału).
    Natomiast samo zaksięgowanie środków nastąpi w najbliższym dniu roboczym.

  • 7. Data: 2008-05-22 14:53:26
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "Sinus" <s...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Inteligo->Inteligo idą on-line
    >
    > iPKO->Inteligo w godz. 8-20 też on-line lub max. 30min
    > Zlecone wieczorem z reguły przychodzą następnego dnia rano

    to by się akurat zgadzało
    a jakaś konkretna godzina rano?

  • 8. Data: 2008-05-22 16:28:37
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Maciej Chojecki" 4...@n...home.net.pl

    > To nie ma nic wspólnego z nocnym przetwarzaniem danych

    Zauważyłem, że to określenie 'nocne przetwarzanie danych'
    jest dobre na wszelkie błędy banków. :)

    --